    Date: Tue, 18 Jan 2022 22:15:15 +0100
    Subject: Re: Oszuści smsowi
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 21:46, Kamil Jońca pisze:
    > Ostrożnie z takim podejściem. Widziałem parę wiadomości od "kupujących"
    > na OLX. Spokojnie uwierzę, że można dać się nabrać. Wystarczy trochę
    > pośpiechu, chwilowe rozkojarzenie, itp.
    > KJ

    Biały zdrowy wolny człowiek może zapamiętać jedno zdanie:

    "Nie klikaj w linki"

    Jeśli to jest za trudne to nie należy obsługiwać banku smartfonem albo
    całkowicie obejść się bez cyfrowości którą banki wmawiają nachalnie
    nawet staruszkom.

    Trzeba sobie uświadomić że jak ktoś zechce to się do smartfona włamie.

    Tak mówili wczoraj senatorowi na niby śledczej komisji ds pegasusa ;-)