    Date: Tue, 11 Jan 2022 08:16:38 +0100
    Subject: Re: Oszuści smsowi
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-11-stycznia-2022 o 00:39, Robert Tomasik pisze:

    > Sprawdziłem przed chwilą i NBP twierdzi, że takiego rachunku, jak
    > podałeś nie ma. Pewnie gdzieś zrobiłeś "literówke". Wiec sam powiadom bank.

    Nie zrobiłem literówki. Widocznie to tylko "wizualizacja" rachunku.
    Akcja się zacznie kiedy zaloguję się prawdziwym loginem
    Ale dalej nie wiem jak przeskoczą PESEL

    Raczej trzeba podawać właściciela numeru tel. z którego wysyłają SMSy

    Ale dalej nie wiem jak przeskoczą PESEL

    PS. Czy służby mając PEGASUSA ;-) nie potrafią dorwać takiego złodzieja
    spamera? Skoro wysyła świadomie NIEPRAWDĘ to jest na to paragraf JUŻ a
    nie dopiero jak UKRADNIE.