  • 1. Data: 2016-02-15 19:57:18
    Temat: OptimaBGZ-przelew-dane odbiorcy?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Po unowoczesnieniu systemu przy dokonywaniu przelewu zniknely dane odbiorcy,
    pozostal tylko nr konta. Czy jest jakis sposob na zapamietanie danych tego
    jednego przelewu (odbiorcy)? Jezeli za kazdym razem trzeba uzupelniac dane
    odbiorcy, to jest to powazna niedorobka po upgradzie.

  • 2. Data: 2016-02-16 08:03:23
    Temat: Re: OptimaBGZ-przelew-dane odbiorcy?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Feb 2016 19:57:18 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >jednego przelewu (odbiorcy)? Jezeli za kazdym razem trzeba uzupelniac dane
    Nie trzeba ich uzupełniać za każdym razem. To jest pole opcjonalne ;)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2016-02-16 09:02:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...

    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >odbiorcy,
    Nie trzeba ich uzupełniać za każdym razem. To jest pole opcjonalne ;)
    -----------------------
    Tylko adres jest opcjonalny, imie+nazwisko obowiazkowe i trzeba je zawsze
    uzupelniac?

  • 4. Data: 2016-02-16 09:36:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 16 Feb 2016 09:02:09 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie trzeba ich uzupełniać za każdym razem. To jest pole opcjonalne ;)
    >-----------------------
    >Tylko adres jest opcjonalny, imie+nazwisko obowiazkowe i trzeba je zawsze
    >uzupelniac?
    Masz rację. W imię i nazwisko trzeba wpisać conajmniej jeden znak.
    Samej spacji nie przyjmuje, wystarczy "a".

    WAM

  • 5. Data: 2016-02-17 02:01:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 56c21f61$0$682$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > na zapamietanie danych tego jednego przelewu (odbiorcy)? Jezeli
    > za kazdym razem trzeba uzupelniac dane odbiorcy,

    Nie trzeba -- ja nie uzupełniam.

    > to jest to powazna niedorobka po upgradzie.

    Poważną niedoróbką wg mnie jest niskie oprocentowanie.
    (i będzie nią chyba zawsze)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 6. Data: 2016-02-17 02:02:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" i...@4...com

    > Masz rację. W imię i nazwisko trzeba wpisać conajmniej jeden znak.
    > Samej spacji nie przyjmuje, wystarczy "a".

    Co najmniej i bynajmniej. ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=FbdvbCePw1w

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 7. Data: 2016-02-19 12:43:38
    Od: m...@o...pl

    To nie jedyna niedoróbka. Od godziny czekam na przelew BGŻ Optima -> BGŻ i nic

  • 8. Data: 2016-02-19 14:32:04
    Od: m...@o...pl

    W dniu piątek, 19 lutego 2016 12:43:40 UTC+1 użytkownik m...@o...pl napisał:
    > To nie jedyna niedoróbka. Od godziny czekam na przelew BGŻ Optima -> BGŻ i nic

    Dotarło w końcu. Szło 3 godziny. Przechodzi przez eliksir?

  • 9. Data: 2016-02-19 17:37:32
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 19.02.16 o 14:32, m...@o...pl pisze:

    > Dotarło w końcu. Szło 3 godziny. Przechodzi przez eliksir?

    Jasne, pisałem o tym. Do Paribasa natychmiast, do BGŻ przez elixir. BGŻ
    <--> BNP też.