  • 1. Data: 2016-02-14 20:40:00
    Temat: Nr rachunku w GBR
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jakie nr rachunków mają brytyjczycy?

    Muszę wysłac przelew w funtach, osoba która jest odbiorca podała mi 8-
    cyfrowy numer i interfejs internetowy kantoru alior nei chce mi go przyjąć?
    Twierdzi tez, ze innego, dłuższego nr rachunku nie ma.

    Pewnie ma, tylko nie wie.

    Czy dobrze rozumiem, ze nr rachunku w GBR powinien być dłuższy? Pewnie tak
    jak u nas dwudziestokilkocyfrowy? Czy u nich tez jest jakis ogólny standard
    tak jak u nas?

  • 2. Data: 2016-02-14 21:57:05
    Temat: Re: Nr rachunku w GBR
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

> [...]
    >
    > Czy dobrze rozumiem, ze nr rachunku w GBR powinien być dłuższy?
    > Pewnie tak jak u nas dwudziestokilkocyfrowy? Czy u nich tez jest

    jest sort code xx-xx-xx
    i account number 12345678

    np

    IBAN: GB kk LOYD xx-xx-xx 12345678
    IBAN: GBkkLOYDxxxxxx12345678

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 3. Data: 2016-02-15 05:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > jest sort code xx-xx-xx
    > i account number 12345678
    >
    > np
    >
    > IBAN: GB kk LOYD xx-xx-xx 12345678
    > IBAN: GBkkLOYDxxxxxx12345678

    No to tak:
    mam podany swift: LOYDGB21002 (11znaków)

    Mam sort code ss-ss-ss
    I mam nr konta: 12345678

    Jak z tego zrobić iban?

    Jeżeli dobrze czytam tu i ówdzie to powinno byc:
    GB KK LOYD ssssss 12345678

    gdzie KK to cyfry kontrolne. Tylko skąd te cyfry wziąć?
    Dobrze kombinuje?

  • 4. Data: 2016-02-15 08:24:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > No to tak:
    > mam podany swift: LOYDGB21002 (11znaków)
    >
    > Mam sort code ss-ss-ss
    > I mam nr konta: 12345678
    >
    > Jak z tego zrobić iban?
    >
    > Jeżeli dobrze czytam tu i ówdzie to powinno byc:
    > GB KK LOYD ssssss 12345678
    >
    > gdzie KK to cyfry kontrolne. Tylko skąd te cyfry wziąć?
    > Dobrze kombinuje?

    Są kalkulatory IBAN ale ktoś kto ma konto w Lloyds ma na pewno na
    środku strony "pokaż mój IBAN i SWIFT" i powinien skopiować go i podać.

    https://www.iban.com/calculate-iban.html

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-02-15 11:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Są kalkulatory IBAN ale ktoś kto ma konto w Lloyds ma na pewno na
    > środku strony "pokaż mój IBAN i SWIFT" i powinien skopiować go i podać.

    dla mnie jest ot jasne.
    Ale tamta osoba jest jakas niekumata - dłuższa historia :)

    > https://www.iban.com/calculate-iban.html

    Ok, Wyliczyłem na podstawie sort code i nr konta.
    Pytanie tylko czy mam się martwic, ze numer BIC jaki mi się pokazał jest
    inny niz SWIFT ktory pdoała mi tamta osoba - jest oczywiście w obu LOYDGB
    ale juz cyfry są inne...

  • 6. Data: 2016-02-15 12:59:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

> [...]
    > pokazał jest inny niz SWIFT ktory pdoała mi tamta osoba - jest
    > oczywiście w obu LOYDGB ale juz cyfry są inne...

    No właśnie dlatego się kopiuje ze strony. Ja miałem w Lloyds w 2014r
    taki IBAN a mam teraz siaki. Aż musze się temu przyjrzeć.

    No to nie wysyłaj na początek dużo bo niekumatej osobie może przyjść
    otrzeźwienie szybkie :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2016-02-15 18:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > taki IBAN a mam teraz siaki. Aż musze się temu przyjrzeć.
    >
    > No to nie wysyłaj na początek dużo bo niekumatej osobie może przyjść

    Juz sie wszystko wyjasniło.
    Dziekuje jeszcze raz za pomoc - była nieoceniona :)

  • 8. Data: 2016-02-15 22:20:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > Juz sie wszystko wyjasniło.
    > Dziekuje jeszcze raz za pomoc - była nieoceniona :)

    jor łelkam :)