  • 1. Data: 2016-02-15 11:12:52
    Temat: idea - co tam znowu natworzyli :(
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Wybaczcie jesli te sprawy byly juz omawiane, nie bylo
    mnie dluzszy czas. Przenioslo mnie z lokatami do nowego
    systemu i na dzien dobry mam tak:
    - chyba wszytkie lokaty zrobily sie odnawialne
    - nie widac kont, ktore mialem wpisane w poprz.
    systemie, na ktore lokaty mialy wracac
    - 2 lokaty juz mi sie odnowily, oprocentowanie,
    uwaga: 0,1%!

    To "normalne" czy tylko ja tak mam?

  • 2. Data: 2016-02-15 13:48:54
    Temat: Re: idea - co tam znowu natworzyli :(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ikarek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >- nie widac kont, ktore mialem wpisane w poprz.
    >systemie, na ktore lokaty mialy wracac
    >- 2 lokaty juz mi sie odnowily, oprocentowanie,

    O "starym" systemie to ja nic nie wiem, ale w aktualnym (jeszcze nie
    Cloud) to
    -lokaty chyba wszystkie zakladaja sie domyslnie jako odnawialne, jesli
    sie nie podoba - trzeba zmienic recznie,
    -zgodnie z regulaminem, lokaty sie odnawiaja jako lokaty standardowe,
    a dla tych oprocentowanie 0.1-0.2%

    Podejrzewam, ze i dawniej miales ustawiona jako odnawialna.

    Sprawdz szczegoly kazdej lokaty - konto do powrotu srodkow powinno byc
    tam zapamietane.

    J.

  • 3. Data: 2016-02-15 14:49:31
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    No to ja juz mam ten cloud, adres logowania https://cloud.ideabank.pl

    > -lokaty chyba wszystkie zakladaja sie domyslnie jako odnawialne, jesli sie
    > nie podoba - trzeba zmienic recznie,

    Recznie nie moge, moge tylko zerwac, co juz zreszta zrobilem.

    > -zgodnie z regulaminem, lokaty sie odnawiaja jako lokaty standardowe, a
    > dla tych oprocentowanie 0.1-0.2%
    >
    > Podejrzewam, ze i dawniej miales ustawiona jako odnawialna.

    Wlasnie nie. Wszystkie byly nieodnawialne, a teraz część jest
    odnawialna. Od czasu przeniesienia 2 dawniej nieodnawialne sie
    zakonczyly i odnowily.

    > Sprawdz szczegoly kazdej lokaty - konto do powrotu srodkow powinno byc tam
    > zapamietane.

    Mam faktycznie zapamietane w lokatach "Power". W lokatach
    "Oby do wiosny" - nie.

    Wygląda na to, że ustawienie odnawialnosci lokaty to umowa zawarta
    pomiędzy klientem a aktualnym systemem informatycznym banku ;)

  • 4. Data: 2016-02-15 15:16:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ikarek" napisał w wiadomości grup
    >No to ja juz mam ten cloud, adres logowania https://cloud.ideabank.pl

    >Recznie nie moge, moge tylko zerwac, co juz zreszta zrobilem.

    Teraz to i tak bez znaczenia :-)

    >Wlasnie nie. Wszystkie byly nieodnawialne,

    Ale ustawiales je wszystkie, czy takie byly od samego zalozenia ?

    https://www.ideabank.pl/uploads/doc/KP_obydowiosny_0
    9102015.pdf

    J.

  • 5. Data: 2016-02-15 16:36:44
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Ale ustawiales je wszystkie, czy takie byly od samego zalozenia ?

    Wszystkie ustawiałem, w sumie ponad 10 lokat było aktywnych
    w momencie przeniesienia do cloud. W poprzednim systemie od
    dłuższego już czasu (ze 2 lata?) nie dało się założyć lokaty
    nieodnawialnej od chwili poczęcia. Trzeba bylo edytować.

    > https://www.ideabank.pl/uploads/doc/KP_obydowiosny_0
    9102015.pdf

    W sumie miałem 7 tych "oby do wiosny". Wszystkie "zgubiły"
    nr konta do zwrotu oraz zmieniły status na odnawialny.

  • 6. Data: 2016-02-18 16:20:32
    Od: b...@o...pl

    Dziś Idea przetransferowała mnie oraz żonę z naszymi lokatami
    (Andrzejkowa z jesieni 2015 oraz Power i Nr 1 z tego roku) - do
    Cloud (nie mam konta tylko lokaty). Ku memu zadowoleniu żadna
    z lokat nie zmieniła statusu w trakcie przeprowadzki.
    Po założeniu zawsze od ręki ustawiałem jako nieodnawialne
    i tak pozostało w dalszym ciągu.