  • 1. Data: 2016-03-01 07:39:25
    Temat: Optima, brak odsetek.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W nowym systemie Optimy nie informują przy rachunku głównym o wysokości
    oprocentowania. Bo mają problem techniczny.

    Chciałem więc dziś sprawdzić czy prawidłowo naliczyli odsetki. I co? I
    nic. W ogóle nie naliczyli odsetek. Jaja jakieś czy co?

  • 2. Data: 2016-03-01 08:02:27
    Temat: Re: Optima, brak odsetek.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

[...]

    ---------------------
    U wszystkich ta "padaczka"- brak odsetek za poprzedni miesiąc. Ot nowy
    system.

  • 3. Data: 2016-03-01 14:47:37
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > U wszystkich ta "padaczka"- brak odsetek za poprzedni miesiąc. Ot nowy
    > system.
    Dzwonię do nich. Panienka jedzie mi wyuczonym tekstem, że wg
    regulaminu odsetki dopisane i widoczne będą na koniec dzisiejszego dnia,
    1 marca. Według którego regulaminu?????

    Tymczasem umowa ramowa: Paragraf 4, punkt 4. :
    "Odsetki od środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach
    Oszczędnościowych są dopisywane na koniec danego miesiąca kalendarzowego".

    https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0021
    /2793/Konto_Indywidualne_od_25_wrzesnia_2014.pdf

  • 4. Data: 2016-03-01 15:30:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 14:47:37 +0100, wiatrak <w...@y...pl> wrote:

> [...]
    > "Odsetki od środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach
    >Oszczędnościowych są dopisywane na koniec danego miesiąca kalendarzowego".
    Regulamin nie precyzuje kiedy beda widoczne :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2016-03-01 15:43:29
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Regulamin nie precyzuje kiedy beda widoczne :)

    Masz rację. Nie precyzuje. Mam nadzieję, ze jeszcze w tym roku.

  • 6. Data: 2016-03-01 17:20:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" d...@4...com

    > Regulamin nie precyzuje kiedy beda widoczne :)

    Nie precyzuje? Raczej -- nie wspomina o uwidocznieniu. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 7. Data: 2016-03-01 19:41:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    > Regulamin nie precyzuje kiedy beda widoczne :)

    Masz rację. Nie precyzuje. Mam nadzieję, ze jeszcze w tym roku.
    --------------------
    Kolejne dziadostwo jak w BZWBK, beda liczyc odsetki do 1 danego miesiaca
    (jezeli roboczy dzien) a udostepniac 2 dnia miesiaca. Zmiana na niekorzysc
    klienta, gdyz przez 1 dzien nie mamy dostepu do srodkow, ktore nam sie
    naleza.

  • 8. Data: 2016-03-02 10:34:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 15:43:29 +0100, wiatrak <w...@y...pl> wrote:

    > Masz rację. Nie precyzuje. Mam nadzieję, ze jeszcze w tym roku.
    Doprecyzowali na ekranie logowania (właściwie po zalogowaniu na
    ekranie przejściowym). Będą widoczne dzień po udostępnieniu. No i
    teraz pokazują już tylko odsetki, nie ma informacji o podatku.

    WAM

  • 9. Data: 2016-03-02 10:41:56
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    "Będą widoczne dzień po udostępnieniu." ????????????????????

    Widoczne dzien po udostępnieniu? To ja nie rozumiem. To jak nie będą
    jeszcze widoczne, to będą już dostępne?

  • 10. Data: 2016-03-02 11:16:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 2 Mar 2016 10:41:56 +0100, wiatrak <w...@y...pl> wrote:

    > "Będą widoczne dzień po udostępnieniu." ????????????????????
    >
    >Widoczne dzien po udostępnieniu? To ja nie rozumiem. To jak nie będą
    >jeszcze widoczne, to będą już dostępne?
    Tak, ale nie będziesz wiedział ile bo nie będą widoczne :D

    WAM