  • Data: 2003-03-12 13:58:35
    Temat: Re: Oprocentowanie preferencyjne w Multibanku
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    >Dzisiaj zmienilo sie oprocentowanie mojego kredytu z 11,25% na 10,95%.

    A jak sugerowałem, że oprocentowanie długoletnich kredytów mieszkaniowych
    powinno byc oparte o stawki rynku miedzybankowego, to bardzo wiele osób miało
    całkowicie odmienne zdanie. Ku ich rozwadze, powtórzę po raz któryś. Mam
    kredycik w KB oprocentowany w wysokości WIBOR3M+1% = 7,30%. Wibor3M jest juz
    poniżej 6,20% i pewno od kwietnia oprocentowanie bedzie niższe niż 7,20%.
    Pozdrowienia Tensor1.
    PS1. Podobna sytuacja wystepuje, gdy ktoś ma kredyt w nielubianym na tej liście
    (tak jak KB) PKOBP i pewno jeszcze innym banku marmurkowym.
    PS2. Dla terażniejszych i przyszłych krytyków: To że nudzę i jestem
    pracownikiem KB, to juz wiem.