  • Data: 2003-03-12 22:39:58
    Temat: Re: Oprocentowanie preferencyjne w Multibanku
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm.... z tego co wiem, to obecnie jest 8,95% (pomijam 6,95% przy 70%
    wkladu),
    > wiec różnica jest 1,65% (to i tak duza różniaca). Nie wiem dlaczego autor
    watku
    > pisze o 10,95%, bo sam pisze ze ma konto aqua. Dla aqua z tego co pamietam,
    jest
    > %% min. Nadto %% przy zmianach obnizane bylo dla _wszystkich_.
    > Dla mnie autor watku nie jest wiarygodny, chociazby z powodow wskazanych juz
    > powyzej...

    Sorki, dlaczego mam takie oprocentowanie to sam nie wiem, pytanie raczej
    powinno byc skierowane do banku.
    Fakt jest faktem, iz mam takie oprocentowanie. Wszystkich urazonych tym faktem
    niniejszym przepraszam i obiecuje nie zawracac wiecej Wam waszych madrych glow.
    W koncu Wy jako doswiadczeni dyskutanci na pewno wiecie lepiej jakie
    oprocentoanie przynaje bank. Posiadacz kredytu na pewno sie myli.
    Zreszta widze, ze jestem niewiarygodny bo nigdy wczesniej sie tutaj nie
    wypowiadalem. Taaaaaa, jakby wszyscy ludzi czytajacy te liste pisanie maili to
    dopiero byloby wesolo.
    A dla niedowiarkow proponuje samemu otworzyc kredyt w zlotowkach w PLN w Multi
    i wtedy mozemy podyskutowac.

    pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za to, ze sie wogole odezwalem (pewnie w
    tak zwanym miedzyczasie zmienila sie definicja list dyskusyjnych)
    Wojtek