  • 21. Data: 2004-12-03 19:28:39
    Temat: Re: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 17:05:51 +0100, Glenn napisal/a:

    > "§ 63.
    > Stopa procentowa rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego eKONTO nie może
    > być niższa niż stawka WIBOR z dnia podjęcia decyzji o zmianie wysokości stóp
    > procentowych, pomniejszona maksymalnie o 5 punktów procentowych."
    No to masz rację. Ja posiłkowałem sie informacja an stronie mBanku oraz
    przesłanka jak się oakzuje naiwną, że te poprzednie 3% było
    dokąłdnie zgodne wyliczeniem według powiązanie z WIBOR...
    Jednak jak kiedys było 2 punkty, teraz 5 punktów to za jakiś czas może
    będzie "maksymalnie o 8 punktów" przy stawce WIBOR na podobnym
    poziomie:P

    --
    KrzysiekL

  • 22. Data: 2004-12-03 19:29:45
    Od: "Karolek" <k...@W...gazeta.pl>

    Dejv <d...@o...iTegoTez.pl> napisał(a):

    > Udowodniono? Jak fakty to fakty, tzn kto udowodnił i jak?
    > I gdzie te merytoczne odpowiedzi? Doliczyłem się tylko jednej (choć
    > niemerytorycznej) i to od ciebie.
    > Piszesz dak nierzeczowo jak byś był z mBanku.
    Pani Glenn często broni mBanku, bo jest tzw mRadną. Dali jej kubek czy
    koszulkę i broni tego śmiesznego tworu.
    pzdr
    KGB

  • 23. Data: 2004-12-03 19:32:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pani Glenn często broni mBanku, bo jest tzw mRadną. Dali jej kubek czy
    > koszulkę i broni tego śmiesznego tworu.

    Jestem mRadną - Ameryki nie odkryłeś. Za to "bycie" nic się nie dostaje - co
    najwyżej jakis KGB jak mu argumentów braknie, to mnie "demaskuje". A w
    temacie regulaminu cos powiesz, czy nie masz nic do powiedzenia?

  • 24. Data: 2004-12-03 19:35:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No to masz rację. Ja posiłkowałem sie informacja an stronie mBanku
    > oraz przesłanka jak się oakzuje naiwną, że te poprzednie 3% było
    > dokąłdnie zgodne wyliczeniem według powiązanie z WIBOR...

    Na stronie mbanku jest o powiązaniu % a WIBOREM. Tam też jest regulamin,
    który zacytowałam.

    > Jednak jak kiedys było 2 punkty, teraz 5 punktów to za jakiś czas może
    > będzie "maksymalnie o 8 punktów" przy stawce WIBOR na podobnym
    > poziomie:P

    W tym wątku napisano już od kiedy obowiązuje ten regulamin (2001). Więc całe
    zamieszanie jest co najmniej dziwne - wygląda na to, że ludzie nie czytają
    regulaminów, za to "syf" dostrzegają z daleka :-) Szkoda tylko, że do
    odszczekania, to już chętnych nie ma.

  • 25. Data: 2004-12-03 21:27:01
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_otw
    _rach.html#XII

    a co z takim info z regulaminu:

    Zmiany wysokości stóp procentowych mogą nastąpić w przypadku zmiany stawki WIBOR
    1M (jednomiesięczny).

    Ile wynosił WIBOR gdy stanęło na 3% ? Mieszczą się?

    Pozdrawiam.
    GB

  • 26. Data: 2004-12-03 21:35:41
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    WIBOR
    > 1M (jednomiesięczny).
    >
    > Ile wynosił WIBOR gdy stanęło na 3% ? Mieszczą się?

    Sprawdziłem: 15.10.2004 - wynosił 6,67 ; 3.12.2004 - 6,70.

    Więc jak to uzasadnić? Złamaniem regulaminu....

    Pozdrawiam
    GB

  • 27. Data: 2004-12-03 21:45:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Sprawdziłem: 15.10.2004 - wynosił 6,67 ; 3.12.2004 - 6,70.
    >
    > Więc jak to uzasadnić? Złamaniem regulaminu....

    Jak to uzasadnić? Brakiem umiejętności odejmowania? Według regulaminu % na
    ekoncie nie mogą być niższe niż WIBOR minus 5. Więc jak to mistrzowsko
    policzyłeś, że Ci "złamany" regulamin wyszedł?

  • 28. Data: 2004-12-03 21:57:46
    Od: g...@p...onet.pl

    > Jak to uzasadnić? Brakiem umiejętności odejmowania? Według regulaminu % na
    > ekoncie nie mogą być niższe niż WIBOR minus 5. Więc jak to mistrzowsko
    > policzyłeś, że Ci "złamany" regulamin wyszedł?

    Ok, ok, ale skoro WIBOR zmienił się w górę i jest zapis

    Zmiany wysokości stóp procentowych mogą nastąpić w przypadku zmiany stawki WIBOR
    1M (jednomiesięczny).

    - to dla mnie obniżenie oprocentowania nie jest uzasadnione.

    Nie dyskutuję otutaj o odejmowaniu 5%, racz zauważyć...

    Pozdrawiam
    GB

  • 29. Data: 2004-12-03 22:05:51
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:
    > Jestem mRadną - Ameryki nie odkryłeś. Za to "bycie" nic się nie dostaje

    nowi mRadni nie mają przywilejów ?:>

  • 30. Data: 2004-12-04 00:24:39
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    1. mBank mial prawo zmienic oprocentowanie, skoro WIBOR 1M sie zmienil.
    2. mBank miesci sie w regulaminowych widelkach.
    3. Nam moze sie nie podobac oprocentowanie eKonta i polityka mBanku.
    4. Dopoki eKonto pozostaje darmowe, a na rynku sa ciekawiej oprocentowane
    rachunki, to co to nam przeszkadza?
    5. Darmowe SFI, mTransfer oraz inne zalety i wady mBanku specjalnie sie nie
    zmienily.
    6. Jakie beda skutki takiej polityki zobaczymy. Mnie ciekawi, czy zmniejszy
    sie (jeszcze bardziej) ilosc transakcji bezgotowkowych "delfinkami" do
    eKonta, ktora podobno kiedys mialy przynosic bankowi przychody.
    7. Ciekawi mnie takze, jak ma sie "izzy", bo wydaje mi sie, ze mlodych
    amatorow mBanku najmocniej walnieto po kieszeni? Ale im moze wszystko jedno?
    Albo juz wydorosleli... Jest tez wielu klientow, ktorych ta zmiana
    specjalnie nie dotknie, ale z pewnoscia skloni do chwili refleksji.
    8. Przy kolejnej rocznicy mBanku nikt juz chyba nie ma zludzen, co do
    gornolotnych zalozen, nowatorskiej filozofii itp., wiec skad te nerwy? W
    sumie obnizanie dzis oprocentowania jest w jakims sensie nawiazaniem do
    nowatorskiego charakteru mBanku, czyz nie?
    Pozdrawiam
    Jurek