  • 1. Data: 2004-12-03 09:45:28
    Temat: Debet w Inteligo ile czasu?
    Od: "balize" <0...@w...pl>

    czy ktoś może mi powiedzieć ile czasu trwa przyznanie debetu do konta
    Inteligo i jak tam wyglada ta procedura? Pytam bo wybieram konto a w moim
    poprzednim banku na limit debetowy czekalam kiedys 2 tygodnie...
    dzieki

  • 2. Data: 2004-12-03 09:57:35
    Temat: Re: Debet w Inteligo ile czasu?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik balize napisał:

    > czy ktoś może mi powiedzieć ile czasu trwa przyznanie debetu do konta
    > Inteligo i jak tam wyglada ta procedura? Pytam bo wybieram konto a w moim
    > poprzednim banku na limit debetowy czekalam kiedys 2 tygodnie...

    Wypelniasz formularz na stronie i jesli przyznaja to od razu. Debety
    przyznaje automat, ktory nie potrzebuje czasu na latanie zbieranie
    pieczatek. Z drugiej strony algorytm ma strasznie zagmatwany i sam nie
    kuma za bardzo co robi. ;-)

    Bartol

  • 3. Data: 2004-12-03 11:29:29
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    balize wrote:

    > czy ktoś może mi powiedzieć ile czasu trwa przyznanie debetu do konta
    > Inteligo i jak tam wyglada ta procedura? Pytam bo wybieram konto a w moim
    > poprzednim banku na limit debetowy czekalam kiedys 2 tygodnie...

    W nawiązaniu do wypowiedzi Bartola dodam jeszcze, że skoro dopiero
    zakładasz konto w inteligo, to obawiam się, że nie dostaniesz od ręki
    debetu. Jest jakiś wymóg, że chyba musisz mieć co najmniej 3 miesiące
    konto i aktywnie z niego korzystać. Przy czym znaczenie "aktywnie
    korzystać" nie jest do końca zbadane ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2004-12-06 07:30:33
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 12:29:29 +0100, Human Being napisał(a):

    > konto i aktywnie z niego korzystać. Przy czym znaczenie "aktywnie
    > korzystać" nie jest do końca zbadane ;-)
    Ponoć "aktywny klient" to taki, którego środki na koncie są na tyle "duże",
    żeby naliczyć 1zł ... odsetek ;)

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    W. Łysiak

  • 5. Data: 2004-12-06 12:18:39
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>
    napisał w wiadomości news:nhx9ituzqcqe$.1eozmd118seja$.dlg@40tude.net...
    > Ponoć "aktywny klient" to taki, którego środki na koncie są na tyle
    > "duże", żeby naliczyć 1zł ... odsetek ;)

    W moim przypadku ciagle pokazuje, ze nie mam zdolnosci kredytowej... Bez
    wypelniania jakichkolwiek formularzy.. ciekawe skad bank wie takie
    rzeczy.... tymbardziej ze w innych bankach moglbym pozyczyc znaczna kwote
    pieniedzy bez wiekszych problemow...

    --
    Pozdrowienia