  • 1. Data: 2004-12-03 09:43:41
    Temat: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    ... obniżkę uzasadniają wprowadzeniem eMaxa+. Jak dla mnie - co ma
    piernik do wiatraka?

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2004-12-03 10:12:34
    Temat: Re: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... obniżkę uzasadniają wprowadzeniem eMaxa+. Jak dla mnie - co ma
    > piernik do wiatraka?

    kiepskie maja wyniki :) widocznie na siłę chca miec jakies liczby po stronie
    przychodów :) koniec roku sie zbliża :)

  • 3. Data: 2004-12-03 11:32:57
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Roman Sąsiada wrote:

    > ... obniżkę uzasadniają wprowadzeniem eMaxa+. Jak dla mnie - co ma
    > piernik do wiatraka?

    No to chyba tylko VBd został z "wysokim" oprocentowaniem. Nadal dla
    eKonta oferują 4%.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2004-12-03 11:46:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No to chyba tylko VBd został z "wysokim" oprocentowaniem. Nadal dla
    > eKonta oferują 4%.

    Jeszcze Lukas ekonto Pro z 5% - ale tam trzeba parę warunków spełnić, żeby
    było "za darmo" :-)

  • 5. Data: 2004-12-03 12:46:54
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Roman Sąsiada napisał:
    > ... obniżkę uzasadniają wprowadzeniem eMaxa+. Jak dla mnie - co ma
    > piernik do wiatraka?

    Przeciez trzeba miec skad sfinansowac te 0,5% wiecej na eMaxie+, wiec
    najlatwiej zabrac 1% tym z eKonta.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 6. Data: 2004-12-03 13:12:25
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:

    > Jeszcze Lukas ekonto Pro z 5% - ale tam trzeba parę warunków spełnić, żeby
    > było "za darmo" :-)

    Nie wiesz, czy w Lukasie nadal występuje ta "bezwładność" konta
    objawiająca się opóźnieniem w blokowaniu środków na koncie po
    zapłaceniu kartą?

  • 7. Data: 2004-12-03 13:54:49
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    to z okazji czwartych urodzin
    teraz czekamy na piate

    GP

  • 8. Data: 2004-12-03 15:42:41
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > to z okazji czwartych urodzin
    > teraz czekamy na piate

    jak doczekamy oczywiscie...

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2004-12-03 15:57:42
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 10:43:41 +0100, Roman Sąsiada napisal/a:

    > ... obniżkę uzasadniają wprowadzeniem eMaxa+. Jak dla mnie - co ma
    > piernik do wiatraka?
    a jak się ma do tego tekst ze stron mbanku:
    "oprocentowanie rachunków na eKONCIE określamy w oparciu o wysokość
    oprocentowania (cenę pieniądza) na rynku międzybankowym. Jest to zapis
    regulaminowy . Gwarantujemy, że Twoje pieniądze zgromadzone na eKONCIE
    będą korzystnie oprocentowane."

    Czyzby mbank ordynalnie kłamał?
    z jednej strony oprocentowanie jest oparte o jakieś tam wskaźniki a z
    drugiej strony pisze się, że oprocontowanie zalezy od tego jakie jest na
    innncyh lokatach czyli widzimisie banku.

    --
    KrzysiekL

  • 10. Data: 2004-12-03 16:05:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    krzysiekL wrote:

    > Czyzby mbank ordynalnie kłamał?

    A gdzie to kłamstwo, poza Twoim najgłębszym przekonaniem? Nie wiem jak Ty,
    ale ja mam w regulaminie taki zapis:

    "§ 63.
    Stopa procentowa rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego eKONTO nie może
    być niższa niż stawka WIBOR z dnia podjęcia decyzji o zmianie wysokości stóp
    procentowych, pomniejszona maksymalnie o 5 punktów procentowych."

    Obecnie WIBOR to 6,7%. Więc jakbyś nie patrzył postanowienia regulaminu nie
    są łamane.