  • 61. Data: 2004-12-06 10:44:52
    Temat: Re: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    >$> Zarowno Ty jak i Doktor Wojciech macie ulubiony argument w postaci
    >
    > No i co z tego ma niby wynikać, że 2 osoby używają danego argumentu? Ten
    > argument jest prawdziwy - do tego się więc nie odniosłes oczywiście.

    Oczywiscie, ze sie odnioslem. Prawdziwy jest fakt, a nie argument. Argument
    jest cieniutki ja zupka z gwozdzia.

    > Nie odróżniasz słowa "slogan" od "argument". Może w Twoim słowniku z 1978
    > roku takich słów nie było :-)

    O widze, ze masz duzo radosci z faktu, ze ludziki publikowali sllowniki w
    czasach, gdy Ciebie jeszcze w planach nie bylo. Niestety pieprzenie o
    rosnacej liczbie rachunkow to jest slogan, a nie argument. Argumentem stalby
    sie gdyby go skorelowac z iloscia trnasakcji bezgotowkowych kartami
    plaskimi, albo chociaz z wielkoscia depozytu...

    > Konsekwentnie to nie odpowiadasz na pytanie, dlaczego ten złosliwy rynek
    > nie
    > chce potwierdzić Twojej teorii.

    A na jakiej podstawie twierdzisz, ze rynek nie potwierdza... he ?

    > No ale się nie dziwię - trzeba by coś
    > odszczekać, a Ciebie nawet nie było stac na odszczekanie ewidentnej wpadki
    > regulaminem.

    Czwarty raz Ci pisze, ze nie ma co odszczekiwac, poniewaz uzyty byl tryb
    przypuszczajacy. Idz, naucz sie o trybie przypuszczajacym wreszcie.

    MAd Hat
    ter

  • 62. Data: 2004-12-06 10:55:58
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Zapewne przez tych klientów co to stracili zaufanie :-)

    A tu akurat pisalem o sobie....

    > A możesz znowu nie dopisywać rzeczy, których nie napisałam? Nie napisałam
    > nic o "cool". Skoro masz problemy ze zrozumieniem, to Ci wyjaśnię: jak
    > przyjrzysz się dowolnemu bankowi, to stworzysz podobną listę.

    Przygladam sie kilku, czesto dluzej niz w przypadku mSyfu, i jakos nie moge
    stworzyc....

    > Także według
    > Twojej nomenklatury "syf" jest wszędzie.

    Widzisz, kazdy moze popelnic blad. Wazne czy potrafi z bledu wybrnac.
    Jak pomililo sie PeKaO S.A. to pani naczelnik oddzialu wsiadla w bryke,
    wziela kalendarz, piekny list i torbe gadzetow, przyjechala pod wskazany
    adres i w kilku zgrabnych slowach przeprosila za swoich pracownikow.
    Jak mBank dokonal, moim zdaniem, operacji niedopuszcalnej w zadnym banku pod
    zadnym pozorem to pies z kulawa noga nie zadzwonil i nawet 'pocaluj nas w
    du*e' nie bylo. Dostrzegasz roznice ?

    > Co do kompromitacji - przeczytałeś
    > już regulamin, który komentowałeś?

    Nie.

    > I piszesz, że nie masz emocjonalnego stosunku do usługodawcy :-) I co
    > jeszcze robisz? Złosliwie wypłacasz po 10 PLN 10 razy dziennie :-)

    Gdzie sa takie bankomaty co daja po 10 PLN ?

    To on ma kolegow ?

    MAd Hat
    ter

  • 63. Data: 2004-12-06 11:13:10
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 6 Dec 2004 10:58:38 +0100, w <cp1ain$shq$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Nie wiesz jak wygląda mRada od środka,
    > ale "wiesz" że to cyrk. "Wiesz" również jaki jest (a według Ciebie nie jest)
    > wpływ rady na decyzje.

    A jest jakiś? Albo nie ma żadnego, albo jest. A jeżeli jest, to ta Rada do
    niczego się nie nadaje.