  • 1. Data: 2005-05-06 16:35:26
    Temat: Oplaty w VW Banku direct - 3 pytania PRnews.pl
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tym razem na pytania PRnews.pl - dlaczego VW Bank direct wprowadzil oplaty,
    dlaczego w takiej, a nie innej wysokosci, a takze o strategii VBd na
    przyszlosc - odpowiada Pan Adam Hagemajer, Kierownik Dzialłu Obslugi
    Depozytow Volkswagen Bank direct:

    http://artykuly.prnews.pl/index.php/display,10938

    Serdecznie zapraszam, bo to chyba wersja eksluzywna w sieci i nie tylko? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-06 17:35:34
    Temat: Re: Oplaty w VW Banku direct - 3 pytania PRnews.pl
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szkoda ze z tej rozmowy nic nie wynika

  • 3. Data: 2005-05-06 17:38:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > szkoda ze z tej rozmowy nic nie wynika

    Miedzy wierszami czytac nie potrafisz? :>

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-05-06 17:57:04
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    napisał w wiadomości news:d5ga5l$1d3$1@news.onet.pl...

    > Miedzy wierszami czytac nie potrafisz? :>
    no nie, nie lubie wierszy i na polskim sie nudzilem,

  • 5. Data: 2005-05-06 18:07:45
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-06 18:35, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Pan Adam Hagemajer, Kierownik Dzialłu
    > Obslugi Depozytow Volkswagen Bank direct:

    brednie, brednie, brednie

    "Wbrew niektórym opiniom informacja o opłatach dostępna była publicznie
    z dużym wyprzedzeniem, wystarczy także rzut oka na stronę internetową,
    by od razu dostrzec to, co bywa niekiedy ukrywane - np. TPiO."

    Rozumiem że wiadomość ta była na głównej stronie tak jak tokeny za 1pln
    a nie podstronie ukrytej za ledwie widocznym linkiem.

    Michał mi brakowało tutaj pytania ile osób zrezygnowało?

    --
    Peet

  • 6. Data: 2005-05-06 18:09:12
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Michał mi brakowało tutaj pytania ile osób zrezygnowało?

    Małe szanse że bank odpowiedziałby na tak postawione pytanie
    pozd
    Adam

  • 7. Data: 2005-05-06 19:36:58
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    hmmm
    dziwne
    kierownik dzialu obslugi depozytow?
    to nie maja tam magika od piar???

  • 8. Data: 2005-05-06 19:55:19
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    'Amra':

    > Miedzy wierszami czytac nie potrafisz? :>

    ee, zarówno w wierszach, jak i między nimi nic nie ma. to bełkot.

    janke

  • 9. Data: 2005-05-06 20:45:14
    Od: bob <b...@m...ru>

    z innej beczki:
    może dać nogę do Fortisa, e-konto za 8 zł(w tym Elektron), przelewy za
    fri, wyciąganie kasy ze ścian na całym świecie też bez opłat (tylko kurs
    lichy podobno) ...

  • 10. Data: 2005-05-06 22:39:38
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-06 Piotr Gralak napisał(a);

    > to nie maja tam magika od piar???

    Maja, maja -- zastosowal kamuflaz :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com