  • 31. Data: 2005-05-08 19:57:28
    Temat: Re: Oplaty w VW Banku direct - 3 pytania PRnews.pl
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > eeeee, mBank i BePeHahaha to kaszka z mleczkiem.

    A ty wiesz, że BPH dołączył do ekskluzywnego klubu anulacji?
    Konkretnie jego BM w postaci "anulata" :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 32. Data: 2005-05-08 20:23:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > A ty wiesz, że BPH dołączył do ekskluzywnego klubu anulacji?
    > Konkretnie jego BM w postaci "anulata" :-)

    No co zrobic. Amra dolaczyl do ekskluzywnych i juz nic mnie nie zdziwi. :-P

    Bartol

  • 33. Data: 2005-05-09 07:23:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Po polsku nazywa sie to "na wylacznosc".

    No wybacz, ale mnie to nie pasuje ;)
    Nastepnym razem napisze, wyjatkowy ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 34. Data: 2005-05-09 07:33:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > No wybacz, ale mnie to nie pasuje ;)
    > Nastepnym razem napisze, wyjatkowy ;)

    O, bardzo dobrze. ;-)

    Bartol

  • 35. Data: 2005-05-09 08:04:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:d5n371$q8o$1@news.onet.pl...

    > No wybacz, ale mnie to nie pasuje ;)
    > Nastepnym razem napisze, wyjatkowy ;)

    Czyli znowy nie po polsku...
    Twardy jestes ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 36. Data: 2005-05-09 12:47:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 9 May 2005 09:23:48 +0200, w <d5n371$q8o$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > No wybacz, ale mnie to nie pasuje ;)
    > Nastepnym razem napisze, wyjatkowy ;)

    O kur**!

  • 37. Data: 2005-05-10 09:37:36
    Temat: Re: OT: Nowomowa (bylo: Oplaty w VW Banku...)
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Misio,
    > na Twoich oczach tworzy się historia :) Nie można się na to obrażać.
    > Język jest żywym tworem, nieustannie się zmienia, a poszerzanie
    > dotychczas istniejącego znaczenia danego słowa jest jedną z form
    > zapożyczeń.

    Misio,
    A czy "możemy spodziewać się _jakiś_ nowości" (cytat z tego "ekskluzywnego"
    wywiadu)
    też jest według Ciebie poprawnym wyrażeniem?

  • 38. Data: 2005-05-10 09:51:15
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-10 11:37- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy LPoD,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Misio,
    > A czy "możemy spodziewać się _jakiś_ nowości" (cytat z tego
    > "ekskluzywnego" wywiadu)
    > też jest według Ciebie poprawnym wyrażeniem?

    Chłopaki, jak już spieracie się o poprawność językową, to mówcie, z
    łaski swojej, do siebie "Misiu" ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 39. Data: 2005-05-10 11:00:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chłopaki, jak już spieracie się o poprawność językową, to mówcie, z
    > łaski swojej, do siebie "Misiu" ;-)

    Czyżbyś nie dostrzegał, że na Twoich oczach tworzy się historia ;-) ?

  • 40. Data: 2005-05-10 11:25:03
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-10 13:00- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Glenn,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Czyżbyś nie dostrzegał, że na Twoich oczach tworzy się historia ;-) ?

    Wiesz, ja już jestem w tym wieku, że uporczywym tworzeniem się na moich
    oczach historii jestem cokolwiek znudzony. Jak bym miał wybierać, to bym
    wybrał jęczmień ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****