    From: "Krab" <k...@h...pl____>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oplaty w Inteligo! - czyli zdechły kotlet :-)
    Date: Wed, 27 Feb 2002 21:41:06 +0100

    news:a5isv3$ei4
    > Po pierwsze smakuje to jak 100 razy odgrzewany kotlet.
    > Po drugie - jesli problemem jest dla ciebie trzymanie 100 zlotych na
    koncie
    > miesiecznie - to istotnie zrezygnuj z niego
    > Po trzecie oplaty sa narazie wstrzymane - do odwolania.

    ja tam juz sam nie jestem pewny co jest w promocji a co nie
    - sms- o braku srodkow na koncie nie doszedl - (2 razy) - wiec jakby w
    promocji jak najbardziej - gowno za darmoche !
    - oplaty za przelew sa teraz po 1.50 - wiec tez jakby w promocji - jasne ze
    bez podwyzki zadnej - ale gdziezby tam - przeciez odsuniete !! (glupia
    nieinteligetna tak wlasnie zareagowala)
    - oplata za karte wg nieinteligentki tez obowiazuje - a tu pisza, ze nie (na
    szczescie nie mam u nich zadnej)
    Mnie wali taka promocja - gdzie nikt nic nie wie, cos podrozalo - cos nie -
    i nikt do konca nie wie co

    Jedynie co mnie rajcuje - to mozliwosc otrzymania darnmowych 40 minut w
    plusie - ale jakos dziwnie nie wierze - by bylo to realne, zglosilem -
    zobaczymy - boję się niewiedzy absolutnej - by uzyskać konkretne dane -
    musiałem wykonać 7 telefonów - gdyż tak byłem odsyłany - od plusa do
    inteligo - wszedzie nikt nic nie wie - a to oznacza dla mnie tylko jedno -
    ktoś gdzieś zrobi ze mnie wała !

    W jednym przyznam Ci rację - inteligo smakuje jak 100 razy odgrzewany
    zdechły kotlet !
    :-)