  • 11. Data: 2002-02-28 07:46:35
    Temat: Re: Oplaty w Inteligo!
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Przepraszam wszystkich za odgrzewnie kotletu - powodem tego po czesci jest
    fakt, ze jakis analfabeta w Inteligo zle wpisal moj e-mail i nie docieraly
    do mnie zadne informacje....

    Dzieki za pomoc
    Albert (a nie abert)

  • 12. Data: 2002-02-28 09:06:30
    Temat: Re: Oplaty w Inteligo! - czyli zdechły kotlet :-)
    Od: "Radek B" <r...@k...chip.inv.pl>

    "Krab" <k...@h...pl____> wrote in message news:a5jg8t$nm2$1@news.tpi.pl...
    > - sms- o braku srodkow na koncie nie doszedl - (2 razy)

    Może masz całkiem wyłączony serwis SMS? (wraz z powiadamianiem
    o braku środków).

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń '.inv' z adresu !