  • From: "BAH" <b...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oplaty w Inteligo!
    Date: Wed, 27 Feb 2002 16:25:28 +0100

    "Albert Litwiniuk" <a...@p...com> wrote in message
    news:a5isi7$gnf$1@news.tpi.pl...
    > Czesto uzywam swojego (indywidualnego) konta w Inteligo i nikt mnie do tej
    > pory nie pioformowal, ze obowiazuja mnie oplaty za posiadanie konta!
    > Czy mozecie mnie oswiecic od kiedy tak jest?

    nie dostałeś nic na adres korespondencyjny ?

    > Szczerze mowiac zakladalem to konto z mysla, ze bede mial sobie ot takie
    > konto za darmo na wszelki wypadek (juz mialem zrezygnowac z konta w BSK,a
    tu
    > niespodzianka! 5 PLN miesiecznie!
    > http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html

    http://inteligo.com.pl/nowosci/news.php

    Obecnie trwa promocja:
    http://inteligo.com.pl/nowosci/news-one.php?id=58

    W celu zachęcenia Klientów do szybkiego aktywowania kont Inteligo i jeszcze
    częstszego używania kart Inteligo Visa Electron Zarząd Banku w dniu
    14.02.2002 podjał decyzję o przesunięciu terminu pobierania opłat za
    prowadzenie konta oraz za korzystanie z kart. Promocja potrwa do odwołania.
    Wszyscy klienci zostaną o jej zakończeniu poinformowani z odpowiednim
    wyprzedzeniem na stronach WWW konta Inteligo

    > Nie wiecie jak najszybciej zrezygnowac z tego produktu.... Czy mozna
    zrobic
    > to przez telefon?

    Zdążysz. zrezygnować :-)
    Kartę - przez telefon
    Konto - tylko pisemnie (polecony)

    Możesz też
    czekać na koniec promocji

    i wtedy ew zrezygnować z karty i wpłacić 100 zł
    ( wtedy saldo chroni przed opłatą).

    W związku z zamieszaniem BGB (chęć sprzedaży "Inteligo") możesz czekać aż
    kto inny kupi bank
    i zobaczyć co zaproponuje.
    Chyba, że liczysz na kolejne promocje "nowego" właściciela.

    BAH

    BAH