  • 1. Data: 2006-05-16 10:08:29
    Temat: Opłata za przelewy do mnie?!?!
    Od: b...@p...onet.pl

    Czy to możliwe? - zapytała sąsiadka. Bank Spółdzielczy. Od przychodzących
    wpłat np. z ZUS,US pobierane 1,20. Oprócz tego miesięczna opłata za ROR 3zł.
    To,że za wychodzące przelewy się płaci, jest poniekąd normalne.Ale w drugą
    stronę???? Znacie inny bank, który robi takie numery? Osobiście nigdy się nie
    spotkałem z taką praktyką, więc może to jakieś nieporozumienie.

  • 2. Data: 2006-05-16 10:48:29
    Temat: Re: Opłata za przelewy do mnie?!?!
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    b...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > jest poniekąd normalne.Ale w drugą stronę???? Znacie inny bank, który
    > robi takie numery? Osobiście nigdy się nie spotkałem z taką praktyką,

    Jak dotąd spotykałem się tylko z opłatami za przychodzące zagraniczne i
    przychodzące krajowe z SORBNET-u

  • 3. Data: 2006-05-16 10:50:46
    Temat: Re: Op3ata za przelewy do mnie?!?!
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > nie
    > spotkałem z taką praktyką, więc może to jakieś nieporozumienie.

    Oj, to niestety nie nieporozumienie

    Jakis czas temu, gdy konkurencja byla troszke mniejsza, prawie wszystkie
    banki tak robily, tyle ze na kontach firmowych.

    Warto poszukac banku, ktory tak nie robi i zanim podejmie sie decyzję, waryo
    przeglądnąć toip.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 4. Data: 2006-05-17 09:11:42
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > stronę???? Znacie inny bank, który robi takie numery?

    W banku e-gold mam podobnie, w Stormpay także...(w Stormpay opłaty za
    przelewy przychodzące są nawet całkiem wysokie, sięgaja prawie 10 %!!)

    AS