    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opinie o e-koncie pl@net
    Date: Wed, 23 Oct 2002 09:30:49 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179015114.chello.pl

    > - darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na Świecie
    > - darmowe przelewy do banków zewnętrznych
    > - nieduża opłata za prowadzenie konta - 7 zł
    > Chciałbym wysłuchać opinii dotychczasowych użytkowników tego konta,
    > jakie mają uwagi, szczególnie krytyczne.

    Razem oplata 8 zl (karta 1 zl).
    Duze trudnosci z czyms wiecej niz uslugi podstaowe (konto walutowe, debecik
    itpp).
    Brak (pernamenty :) wypuklej karty.

    Infolinia bardzo mila i kompetentna - w oddzialach nawet nie wiedza co to za
    e-Pakiet (dowiaduja sie w trakcie ) :)
    Slabe przeliczniki walut za granica, karta czasami lubi zawodzic (relatywnie
    czesciej jej sie to zdaza niz innym uzywanym przeze mnie elektronkom), raz
    na jakis czas kasuja historie operacji (norma poza mBankiem i Multi), uzywac
    mozna tylko na komputerze, w ktorym wrales certyfikat.

    Ogolnie bardzo fajny bank, aczkolwiek musisz pamietac, ze e-pakiet niestety
    nie jest rachunkiem docelowym :)

    Swego czasu bardzo uzywalem, ale jak sie wypieli na VC tez sie na nich
    wypialem - ostatnio dolary wyplacalem w placowce - 40 minut :) (i to nie
    dlatego ze ich nie bylo - tutaj jeszcze raz podkreslam fachowosc infolinii -
    sprawdzili i oddzwonili do ktorewgo oddzalu powinienem podjechac!!!).

    Jesli masz mozliwosc zalatwienia sobie gdzies KK to to konto jest super -
    jesli nie mozesz czasami szukac bankomatu :)))

    Po tych milych slowac - z czystym sercem polecam :) (poza ta cholerna VC :)