  • 1. Data: 2003-12-12 12:34:03
    Temat: Opinia o studiach "MASTERE Inżynieria finansowa i bankowość"
    Od: "Simmias" <s...@p...onet.pl>

    Zapoznam się z opinia bankowców nt. wartości prowadzonych w Polsce studiów:
    "MASTERE Inzyniera finansowa i bankowość".
    Uczelnie organizujące, to"
    Śląska Międzynarodowa Szkoła Handlowa, Katowice
    Ecole Superieure de Commerce de Toulouse

    Studia podylomowe są prowadzone w połowie po angielsku przez imprtowanych
    wykładowców z Tuluzy i Europy.
    Jestem ciekaw, czy są jakieś oceny w środowisku.

    pozdrawiam,
    Simmias (absolwent tychże)

  • 2. Data: 2003-12-12 21:51:59
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik Simmias napisał:
> [...]
    > wykładowców z Tuluzy i Europy.
    > Jestem ciekaw, czy są jakieś oceny w środowisku.

    w środowisku to chyba mało kto coś o tym wie.
    z tego regionu (Katowice) 90% ludzi z banku co studiuje
    zaocznie/wieczorowo robi to na AE