    From: "Grzes" <p...@S...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OpenFinance - ktos korzystał?
    Date: Tue, 26 Apr 2005 15:08:27 +0200

    ja poszedłem do nich w warszawie bo chcialem wziąć kredyt hipoteczny na
    mieszkanie i myslalem ze mi cos podpowiedzą a oni zamiast mi przedstawic
    oferte na kredyty to zaczeli mi przedstawiac oferte w co zainwestowac
    pieniadze a kredyt zamiast brac na kilka lat jak chcialem to zeby brac na 30
    lat, płacic gigantyczne odsetki a pieniądze które w tym czasie nie wydam na
    kredyt to żeby przeznaczyc na inwestycje. Krótko mówiąc zupełnie nie
    słuchali co mnie interesuje tylko kombinowali jak wyciągnąć pieniądze ode
    mnie na jakieś fundusze inwestycyjne
    Nigdy wiecej do nich nie pójdę, lepszy jest expander, daja konkretnie to co
    chcesz....

    Grześ

    Użytkownik "Miroslaw Kowalski" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d4l5cr$svp$1@inews.gazeta.pl...