  • Data: 2018-06-27 12:25:16
    Temat: Re: Opaski płatnicze w mBanku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ech, łobuzy, wyłączyli mBąkowe forum i nie było się skąd dowiedzieć o promo, gadżeta
    bym sobie wziął - bo wiadomo, że 50zł za coś takiego to tylko gimbaza może dać.
    Podobno tym razem karta ważna na 3 lata.
    A ten Twój breloczek był pewnie po prostu ważny na rok albo dwa, nie było żadnej
    dezaktywacji, tylko po prostu minęła mu data ważności, a była to "karta" niewznawiana
    - tak samo jest np. z naklejkami (ale mBąka, citek wznawia), czy też - z nieco innej
    beczki - debetówkami kantoru aliora.
    Ciekawe, że to MC lubuje się w takich kombinacjach - a przynajmniej w PL - bo z visy
    to czytałem jedynie o breloczku dla dzieci w pko (który swoją drogą jest chyba
    jedynym bankiem w PL, który pozwala założyć konto dla dziecka poniżej 13 lat - choć
    to też jest jakaś ściema, bo w sensie prawnym konto należy chyba do rodzica, a
    dziecko jest jedynie pełnomocnikiem - co też jest ciekawostką, bo czy dziecko do 13
    lat - czyli bez zdolności do czynności prawnych - pełnomocnikiem może zostać?).
    No i MC chyba mocno sponsoruje ten opener - proponowali mi np. karnet z 10k punktów
    priceless specials - nie wiem, ile kosztuje za gotówkę, ale 10k punktów to tak pi*oko
    odpowiada 100zł.
    Ciekawe, czy w budkach z żarciem i innymi pierdółkami będzie można tam płacić jedynie
    kartami MC?