  • 1. Data: 2014-01-12 21:40:08
    Temat: Online'owość banków i przerwy konserwacyjne
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Znajomy szuka konta bankowego, bo po przygodach z BPH (brak podpiętej do
    rachunku karty płatniczej i przez to brak transakcji nią wykonanych w
    historii, jakieś dodatki do przeglądarek do korzystania z interfejsu
    banku, brak możliwości wykonania przelewu w weekend) ma już dość i
    chciałby mieć rachunek, z którego może właśnie zapłacić w weekend przez
    PayU, będzie miał wygodny interfejs.

    Po tym, gdy polikwidowałem nieużywane konta, nie wgłębiam się w
    specyfikację rachunków w różnych bankach. Znajomy przesłał mi tę tabelkę
    - <https://transferuj.pl/metody-platnosci.html> i widzę, że tam jakieś
    bzdury są. Tzn. tak mi się wydaje. Np. dla mBanku, że w soboty i
    niedziele przelewy wewnętrzne i księgowanie online nie działa. Zmieniło
    się coś w ostatnim czasie (prócz integracji MultiBanku z mBankiem)?

    A czy w Inteligo nadal jest nocne przetwarzanie, które uniemożliwia
    obciążenie online rachunku kartą płatniczą?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-01-12 21:47:45
    Temat: Re: Online'owość banków i przerwy konserwacyjne
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-12 21:40, Krystek pisze:
> [...]
    > banku, brak możliwości wykonania przelewu w weekend) ma już dość i
    > chciałby mieć rachunek, z którego może właśnie zapłacić w weekend przez

    Nie sądziłem, że kiedyś polecę ten bank ;) ale może rozważyć BZWBK i
    Konto Godne Polecenia. Konto i karta bezwarunkowo za darmo (przynajmniej
    na razie), onlinenowość na najwyższym poziomie ;). Te szybkie przelewy z
    BZWBK, payu i inne są powszechnie akceptowane 24h/dobę. Przerwy
    konserwacyjne są raz na kilka tygodni ale raczej w godzinach
    późno-nocnych porannych i nie sprawiają kłopotu.

  • 3. Data: 2014-01-12 22:35:26
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-01-12 21:47, Klebespachtel pisze:

> [...]
    > konserwacyjne są raz na kilka tygodni ale raczej w godzinach
    > późno-nocnych porannych i nie sprawiają kłopotu.

    A Ty mnie jeszcze powiedz, czy przy płatnościach internetowych kartami
    BZWBK-u nadal 3D Secure jest obowiązkowe? Miałem kartę debetową Money.pl
    BZWBK, której używałem do płatności za zakupy w zagranicznych sklepach i
    serwisach, ale wkurzało mnie przekierowanie na 3D Secure, kolejny
    pośrednik, kolejna autoryzacja.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2014-01-13 10:06:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Jan 2014 22:35:26 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

> [...]
    >BZWBK, której używałem do płatności za zakupy w zagranicznych sklepach i
    >serwisach, ale wkurzało mnie przekierowanie na 3D Secure, kolejny
    Ostatnio robilem pierwsza platnosc debetowka BZWBK przez PayU i
    wydawalo mi sie ze mialem propozycje a nie obowiazek wlaczyc 3DSecure.
    Nie mam jednak pewnosci czy mozna bylo te propozycje odrzucic bo ja
    zaakceptowalem.

    WAM

  • 5. Data: 2014-01-13 16:29:10
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-12 22:35, Krystek pisze:

> [...]
    > BZWBK, której używałem do płatności za zakupy w zagranicznych sklepach i
    > serwisach, ale wkurzało mnie przekierowanie na 3D Secure, kolejny

    Zależy. Przy PayU się darło o 3D Secure (bez tego nie chciało przejść).
    Później np. w Spotify wklepałem tylko numer karty i poszło z automatu
    ;). Nie wiem od czego to zależy.

  • 6. Data: 2014-01-13 19:50:26
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    >
    > A czy w Inteligo nadal jest nocne przetwarzanie, które uniemożliwia
    > obciążenie online rachunku kartą płatniczą?

    A czy ktoś, coś więcej może napisać, odnośnie informacji z tej tabelki?
    Głównie zależy mi na informacji od użytkowników kont wymienionych w
    spisie. Czy coś się zmieniło na + (albo -) we wspomnianych tam bankach?

    K.

  • 7. Data: 2014-01-14 07:40:35
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 19:50:26 +0100, Krystek napisał(a):

    > A czy ktoś, coś więcej może napisać, odnośnie informacji z tej tabelki?
    > Głównie zależy mi na informacji od użytkowników kont wymienionych w
    > spisie. Czy coś się zmieniło na + (albo -) we wspomnianych tam bankach?

    Odnośnie mbąka, to dobrze podejrzewasz - oczywiście bzdury tam wypisują.
    Reszty nie sprawdzę, bo nie mam znajomych z kontami w tych samych bankach, by
    sprawdzać online'owość i godziny realizacji przelewów wewnętrznych.
    W Inteligo nie natknąłem się na to nocne przetwarzanie, ale nie jestem
    hardkorowym użytkownikiem kart.

  • 8. Data: 2014-01-14 08:48:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wiktor ...@i...invalid ...

    > W Inteligo nie natknąłem się na to nocne przetwarzanie, ale nie jestem
    > hardkorowym użytkownikiem kart.

    Kiedys, podkreslam kiedys to w inteligo codziennie była godzinna
    konserwacja w nocy ale dostepu do płacenia karta to nie blokowało.
    Ale to jeszcze było jak włascicielem był BGB a nie PKO - pewnie z 10 lat
    temu jak nie wiecej :)