  • 1. Data: 2003-05-25 22:04:12
    Temat: Okradziony przez Hestie
    Od: <h...@h...com>

    Szanowni Państwo,

    Jeżeli zostaliście kiedykolwiek zmuszeni przez firmę ubezpieczniową do walki
    w sądzie o odszkodowanie które prawnie się Wam należy zrozumiecie moje
    rozgoryczenie.

    Jeśli pragniecie Państwo oszczędzić sobie sytuacji kiedy firma Ergo Hestia
    wypłaca 20% wartości odszkodowania Auto Casco szukając na siłe powodu dzięki
    któremu można wydlużyć cały proces i kierować sprawę do sądu to przekażcie
    swoim rodzinom i znajomym aby omijać tę firmę z daleka.

    Firma Hestia z siedzibą w Sopocie jest złodziejską organizacją o procedurach
    i strukturze zaprojektowanych aby OSZUKAĆ klienta i zmusić go do walki w
    sądzie nawet o stosunkowo małe kwoty.

    Jeśli chcecie Państwo oszczędzić sobie takich problemów to wybierajcie inne
    firmy i przekażcie moj list swoim znajomym.

    Dla mnie Ergo HESTIA to banda inteligentnych ZLODZIEI nie mających
    najmniejszego szacunku dla klientów.

    Z poważaniem
    Poszkodowany

  • 2. Data: 2003-05-25 22:22:24
    Temat: Re: Okradziony przez Hestie
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    moze cos wiecej jakies szczegóły ?

  • 3. Data: 2003-05-25 22:43:43
    Od: <h...@h...com>

    Chodzi o ubezpieczenie Auto Casco. Pomimo całkowitego braku podstaw Hestia
    przedłuża sprawę powołując się na jakieś absurdalne przepisy czekając aż
    taki klient jak ja ( a jest ich wiecej ) złamie sie w końcu i przyjmie o 2/3
    mniejsze odszkodowanie. Sprawa trwa już 5 tygodni a zanosi się na kolejne
    10.

    Słyszalem nawet ze Hestia lubi się sądzić o 500 zł. Moja kwota jest większa
    i jej brak uniemożliwia mi kupno zastepczego samochodu przez co ponoszę
    straty poniewaz nie mogę wykonywać swojej pracy.

    Pozdrawiam

    Firma ubezpieczeniowa to instytuacja zaufania publicznego. Dlaczego tak mało
    się robi zeby ukrócić ich złodziejskie praktyki???

  • 4. Data: 2003-05-26 07:19:55
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <h...@h...com> wrote in message
> [...]
    procedurach
    > i strukturze zaprojektowanych aby OSZUKAĆ klienta i zmusić go do walki w

    A ktu ubezpiecza karty w grupie BRE ? Hehehe. W Citku dzieje sie z automatu,
    a w mB czy MB trzeba jeszcze powalczyc by w ogole uzyc tego 'produktu'
    ubezpieczeniowego.

  • 5. Data: 2003-05-26 07:21:05
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <h...@h...com> wrote in message

    > Firma ubezpieczeniowa to instytuacja zaufania publicznego. Dlaczego tak
    mało
    > się robi zeby ukrócić ich złodziejskie praktyki???

    atakuj jeszcze tutaj

    http://www.rzu.gov.pl

  • 6. Data: 2003-05-26 17:10:12
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik <h...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > i jej brak uniemożliwia mi kupno zastepczego samochodu przez co ponoszę
    > straty poniewaz nie mogę wykonywać swojej pracy.

    walcz. a w pozwie dodaj straty z powodu braku samochodu..

    znam przypadek kiedy Hestia przegrala w sadzie i musiala wyplacic
    marynarzowi
    kwote kontraktu na ktory nie pojechal...

    pozdro
    SirmarK

  • 7. Data: 2003-05-26 18:15:36
    Od: n...@p...onet.pl

    > A ktu ubezpiecza karty w grupie BRE ? Hehehe.

    np. AIG Hehe.

    (szkoda, że tylko niektóre :()

  • 8. Data: 2003-05-26 19:14:41
    Od: e...@p...onet.pl

    > Jeżeli zostaliście kiedykolwiek zmuszeni przez firmę ubezpieczniową do walki
    > w sądzie o odszkodowanie które prawnie się Wam należy zrozumiecie moje
    > rozgoryczenie.

    noiestety, ale chyba wszystkie (w kazdym razie ogromna wiekszosc) firm
    ubezpieczeniowych tak robi. zalosne. toz to podcinanie galezi na ktorej sie
    siedzi. a pozniej zdziwienie, plac ksyk i lamet, ze ludzie nie chca sie
    ubezpieczac (bo doszli do przekonania, nie calkiem blednego, ze to banda
    zlodziei)
    nie bronie ich bynajmniej, z drugiej strony jak sie przeczyta (magazyn
    wyborczej jakis czas temu) o calym przemysle "tluczenia wozow", to mozna biedne
    ubezpieczalnie jakos zrozumiec.
    eh, parszywy kraj... :(

  • 9. Data: 2003-05-27 08:18:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 26 May 2003 20:15:36 +0200, n...@p...onet.pl wrote:

    >np. AIG Hehe.
    >

    >(szkoda, że tylko niektóre :()

    Ano. AIG kredytowki (chyba z wyjatkiem VE kredytowej mBanku), reszta
    Hestia
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2003-05-28 08:56:48
    Od: Krzysztof Mieloch <k...@w...de>

    On Mon, 26 May 2003 00:04:12 +0200, <h...@h...com>
    wrote:

    >Firma Hestia z siedzibą w Sopocie jest złodziejską organizacją o procedurach
    >i strukturze zaprojektowanych aby OSZUKAĆ klienta i zmusić go do walki w
    >sądzie nawet o stosunkowo małe kwoty.

    Wiem, ze NTG, ale napisze.
    Moze ty masz powody, do takiego oczerniania firmy. Ja musze przyznac,
    ze jestem z niej jak najbardziej zadowolony. Mam pakiet Hestia 7. Wraz
    z ubezpieczeniem NNW domownikow. W zeszlym roku moja babcia miala
    niewielki udar mozgu(hospitalizacja nie byla potrzebna). Jako, ze mnie
    nie bylo w tam czasie w Polsce, to sprawe zaczalem zalatwiac gdzies
    miesiac po fakcie. Zlozylem wniosek, odpowiednie zaswiadczenia. Kiedys
    tam przyszedl lekarz od Hestii. Po miesiacu przyszedl list, ze musze
    uzupelnic dokumentacje. Jakos tak zignorowalem ta sprawe.
    Stwierdzilem, ze kwota i tak na pewno nie bedzie wielka (suma
    ubezpieczenia 10.000). Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy jakies dwa
    miesiace pozniej dostalem od Hesti list, ze zostalo przyznane
    odszkodowanie w kwocie 3.000zl!
    Miesiac pozniej (nieszczescia chodza parami) udaru dostal moj dziadek.
    Przypadek byl ciezszy - 2 tygodniowa hospitalizacja (na szczescie
    rehabilitacja przebiegla pomyslnie). Tutaj mialem kompletna
    dokumentacje. Po miesiacu od zgloszenia faktu do Hestii zostalo
    przyznane odszkodowanie w kwocie 5.000zl + 250zl za koszty zakupu
    sprzetu rehabilitacyjnego.

    Pozdrawiam
    PS. Nie jestem w jakikolwiek (poza ubezpieczeniem) z firma Hestia.