  • 12. Data: 2013-11-03 21:53:33
    Temat: Re: Okradną cię przez komórkę z oszczędności w banku
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-03 13:15, Joossef pisze:

    > Szkoda tylko, że prawdopodobnie wp.pl podaje bardzo nierzetelne informacje.
    > A to, że jest warszawski powoduje, że prawdopodobnie podawane informacje
    > są jeszcze bardziej nierzetelne, niż gdyby był po prostu polski.

    To w/g Was jakie portale i strony są zakazane do czytania, a jakie polecane?

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-11-03 21:53:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

  • 11. Data: 2013-11-03 21:53:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

  • 14. Data: 2013-11-04 08:39:46
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 3 listopad (niedziela), gdy o godzinie 21:53
    *animka* naskrobał(a):

    na przykład: www.wolnemedia.net

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2013-11-04 08:39:01

  • 15. Data: 2013-11-04 08:53:36
    Temat: Re: Okradna cie przez komorke z oszczednosci w banku
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@4...com>,
    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Aby wykorzystywac komorke do jakichkolwiek operacji wymagajacych
    > minimalnego chociaz poziomu bezpieczenstwa, trzeba miec porabane w
    > glowie

    Jasne - najlepiej trzymac kase w skarpecie i podrozowac w towarzystwie
    uzbrojonego konwojenta. Najlepiej batalionu konwojentow.
    --
    TA

  • 16. Data: 2013-11-04 16:02:15
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 04.11.2013 o 08:39 Heraklit <r...@f...pl> pisze:

    > na przykład: www.wolnemedia.net

    No, tam to można się douczyć o sprawach, którymi zajmuje się grupa...
    Taaa...

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 17. Data: 2013-11-06 23:00:43
    Temat: Re: Okradn? ci? przez komórk? z oszcz?dno?ci w banku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Aby wykorzystywac komorke do jakichkolwiek operacji wymagajacych
    > minimalnego chociaz poziomu bezpieczenstwa, trzeba miec porabane w
    > glowie

    włączając smsy?