    From: "Grzes" <p...@S...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Okadzono mnie - prosze o pomoc
    Date: Mon, 5 Dec 2005 10:12:45 +0100

    Użytkownik "Basia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:41ef.00001019.4393ff7a@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Miesiąc temu udałam się do banku by odebrać kartę bankomatowa, a w torebce
    > miałam PIN do tej karty który przysłano mi wcześniej pocztą. Wracając
    > przed
    > samym domem zostałam napadnięta i okradziona z torebki. Niewiele później z
    > 5
    > bankomatów pobrano 2500 zł (500 zł x 5). Zgłoszenie na policji tego faktu
    > nic
    > nie dało- a wiem ze te bankomaty z których pobierano kasę są monitorowane-
    > tylko
> [...]

    jeśli okradziono cię miesiąc temu to ja bym nie liczył na to że banki
    jeszcze mają nagrania z tego dnia. No chyba że otrzymały wcześniej
    informację od policji, lub choćby od ciebie żeby zabezpieczyli takie
    nagrania. Jeśli nie miały takich informacji to radzę pożegnać się z kasą i
    na przyszłość nie nosić PINu razem z kartą....
    A czy coś z tym można zrobić to zależy od umowy z bankiem. Jeśli masz w
    umowie że bank nie odpowiada za transakcje z użuciem PINu to .... wg. mnie
    żadnych szans na odzyskanie kasy. No chyba że miałaś jakieś ubezpieczenie od
    kradzieży itp. Niektóre banki to mają.