    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ograniczyć phising...
    Date: Tue, 18 Dec 2007 02:38:43 +0100

    scream wrote:

    > Pewnie tak, ale weź pod uwagę, że ludzie są z reguły wzrokowcami. Jeśli
    > ktoś przyzwyczai się do widoku swojego obrazka, to kiedy go nie zobaczy
    > przy logowaniu, podświadomie będzie czuł że "coś jest nie tak" :))

    No to się walnie obrazek który ma jakąś szansę być podobnym na pierwszy rzut
    oka do tego który użytkownik zuploadował.

    Weź pod uwagę, że wsadzić jakiś obrazek na stronę, to jest pewien wysiłek.
    Niektórym nie będzie się chciało, więc wsadzą piewszy z brzegu. Dla
    użytkowników windowsa pierwszym z brzegu obrazkiem jest *chyba* obraz
    tapety windowsa (to takie zielono/niebieskie coś).

    p. m.