  • Data: 2007-12-18 08:56:19
    Temat: Re: Ograniczyć phising...
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):
    > Cześć,
    >
    > Chciałbym podzielić się z Wami ciekawym rozwiązaniem dot. bezpieczeństwa.
    > Otóż jeden z systemów płatności (coś jak Paypal, aczkolwiek troche inne) od
    > jakiegoś czasu miewał problemy z nasilającym się zjawiskiem phisingu. Długo
    > nie mogli sobie z tym poradzić, ale w końcu wymyślili rozwiązanie - wg mnie
    > - genialne w swej prostocie.
    >
    > Użytkownik musi wybrać i podać odpowiedzi na dwa pytania, patent podobny
    > jak przy odzyskiwaniu hasła z maila. Dodatkowo musi sam wymyśleć jedno
> [...]

    Dlaczego keylogger musiałby "długo zbierać dane i wyławiać odpowiedzi na
    pytania (za każdym razem system losuje inne)"
    jeżeli napisałeś, że "Użytkownik musi wybrać i podać odpowiedź na 2 pytania"

    Po kilku logowaniach keylogger ma komplet danych.

    Wygląda mi to na jeszcze jeden przykład w stylu "dodamy fafnastą prośbę
    o potwierdzenie czy na pewno chce usunąć ten plik"

    Rafał