  • 11. Data: 2004-02-06 00:31:21
    Temat: Re: Oficjalna "Filozofia dzialania mbanku."
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 06 Feb 2004 00:51:49 +0100, devnull <d...@n...net> wrote:

    >Oficjalna "Filozofia dzialania mbanku":
    >http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia1.html
    >
    >Fragment:
    >
    >"nigdy nie wprowadzi swoich klientów w błąd, stosując skomplikowany system
    >prowizji i opłat"

    I jeszcze:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia4.html

    "Prosimy oceniac nasze przyrzeczenia wedlug wartosci naszych uslug".

  • 12. Data: 2004-02-06 00:34:15
    Temat: Re: Powolne mbanku konanie...
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 05 Feb 2004 19:25:38 +0100, devnull <d...@n...net> wrote:

    >http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
    6807&t=116807

    >Autor: Pytanie o Rade Nadzorczą ()
    >Data: 04-02-05 19:15
    >
    >Mam pytanie.Czy Czempiński to ten co ustalił ze Oleksy jest szpiegiem i za to
    >Wałęsa w ostatnim dniu urzędowania awansował go na generała?????

    Czempinski to takze byly szef UOPu:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=934
    7&t=9347

    Spis Zarzadu i Rady nadzorczej:
    http://bankowy.wp.pl/banki.html?POD=3&b=0&id_inst=19
    0&typ_id=108&wizyt=5

    Rada Nadzorcza:
    Krzysztof Szwarc Przewodniczący Rady
    Henryka Bochniarz Członek Rady
    Gromosław Czempiński Członek Rady
    Christian R. Eisenbeiss Członek Rady
    Jan Guz Członek Rady
    Jan Kulczyk Członek Rady
    Maciej Leśny Członek Rady
    Enrico Meucci Członek Rady
    Andreas de Maiziere Członek Rady

    Zarząd:
    Wojciech Kostrzewa Prezes Zarządu
    Anton M. Burghardt Wiceprezes Zarządu
    Krzysztof Kokot Wiceprezes Zarządu
    Sławomir Lachowski Wiceprezes Zarządu
    Jan Zieliński Wiceprezes Zarządu

  • 13. Data: 2004-02-06 09:47:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:

    > Cytat:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=113
    086&t=113086

    Czy mógłbyś już przestać łaskawie spamować? Bo w końcu trafisz kiedyś do
    abuse. Zdajesz się tego nie rozumieć.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 14. Data: 2004-02-06 09:57:23
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    13086&t=113086

    > Czy mógłbyś już przestać łaskawie spamować? Bo w końcu trafisz kiedyś do
    > abuse. Zdajesz się tego nie rozumieć.

    Eeee, człowiek jest niereformowalny, ale gdzie widzisz spam? do KF-a i tyle.

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 15. Data: 2004-02-06 10:01:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko s...@h...pl ...

    086&t=113086

    > Czy mógłbyś już przestać łaskawie spamować? Bo w końcu trafisz kiedyś do
    > abuse. Zdajesz się tego nie rozumieć.

    Za przedstawienie histori poczynań banku na liście pbb można trafić do
    abuse??? Dlaczego? Pewnie za poglądy.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 16. Data: 2004-02-06 10:18:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> wrote:

    > Za przedstawienie histori poczynań banku na liście pbb można trafić do
    > abuse??? Dlaczego? Pewnie za poglądy.

    Nie. Za spamowanie. Gdyby ktoś był chętny, to by tam zajrzał. Sam.
    Ostatecznie - wszystko można umieścić na stronie WWW. I podać urla.

  • 17. Data: 2004-02-06 11:21:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko s...@h...pl ...

    > Nie. Za spamowanie. Gdyby ktoś był chętny, to by tam zajrzał. Sam.
    > Ostatecznie - wszystko można umieścić na stronie WWW. I podać urla.

    A ja wole jak artykuł jest wklejony, zawsze dostep jest szybszy.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 18. Data: 2004-02-06 12:56:00
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 6 Feb 2004 09:47:01 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    wrote:

    086&t=113086

    >Czy mógłbyś już przestać łaskawie spamować? Bo w końcu trafisz kiedyś do
    >abuse. Zdajesz się tego nie rozumieć.

    Tworzysz widze nowa definicje spamu. Po prostu nie czytaj watkow oznaczonych
    slowem mbank tak jak inni, ktorzy nie chca o tym czytac i juz.

    dn

  • 19. Data: 2004-02-06 12:58:29
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 5 Feb 2004 19:44:41 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Stare to pytanie.

    Stare, ale jare, co ten wojak Szwejk, ta polityczna szyszka tam robi? Moze to
    przez niego bank sie psuje? ;)
    "szef Urzędu Ochrony Państwa w latach 1993 - 1996"

    dn

  • 20. Data: 2004-02-06 15:41:59
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    devnull dnia 2004-02-06 01:31 napisał(a) co następuje:

> [...]

    A co tam, odpowiem ;-)

    Przecież wprowadzony system prowizji i opłat wcale nie jest
    skomplikowany ;-) Każdy płaci po 50gr - to przecież bardzo proste ;)

    Gdyby wprowadzono to, co kiedyś ktoś proponował (przelewy płatne jeżeli
    mOsad na koncie niższy niż xxx) - toć to byłoby niezgodne z oficjalną
    "filozofią działania mBanku" ;-)

    Marek