  • Data: 2003-11-18 11:54:34
    Temat: Re: Odszczekuje pochwaly wobec LUKASa
    Od: "PL" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...ciach...)
    > Wersję oficjalną wszyscy znamy.
    > Pozdrawiam
    > Piotrek
    ==========
    Mnie nieco ;-) wzburzylo NIE to, ze nie ma mozliwosci podglada VC przez net,
    ale fakt, ze "najbardziej przyjazny bank" (gdzie zarowno "kawa i lokata",
    nie wspominajac, ze i "fundusz i lokata"...) zawiera ze mna umowe, przez
    poltora miesiaca realizuje ja - zaryzykuje twierdzenie - doskonale, i nagle
    przypomina sobie, ze "nie ma technicznych mozliwosci", aby "dokonywac
    podgladu salda r-ku KK VC przez i-net". Jesli tym sposobem LUKAS "zaprasza"
    mnie do MC-Onet, to... hm! pi,pi,pi,pi (big cenzura!!!). Mimo wszysko zal,
    ze termosy sa wazniejsze, niz wywiazywanie sie z PODPISANYCH umow :-(((.
    RePozdrawiam!!!
    PL