  • Data: 2003-11-18 02:37:22
    Temat: Re: Odszczekuje pochwaly wobec LUKASa
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaraz, jesli dobrze zrozumialem. Poszedles do banku i zawarles z nimi
    umowe
    > o "swiadczenie dostepu do r-ku KK przez i-net" majac VC i uzyskales taki
    > dostep? Wbrew temu co mowia na LukasLini? Co wiecej, dzialajacy dostep? A
    > teraz, jak sie okazalo, ze sie polapali w swoim braku konsekwencji chca,
    > zebys z nimi rozwiazal umowe i pozbawil sie dzialajacego dostepu?
    > PARANOJA!

    Tak, tak z tego co mi wiadomo - to z technicznego punktu widzenia istnieje
    możliwość aktywowania podglądu VC przez net. Nie dalej jak dwie niedziele
    nazad oczekując grzecznie w kolejce byłem świadkiem sytuacji kiedy klient -
    jak sie później okazało - zamawiał sobie rzeczony podgląd internetowy;
    dysponentka wydrukowała umowę, klient podpisał, coś tam jeszcze dostał i już
    miał się pożegnać, ale Pani wykonała jeszcze telefon na help desk i
    oświadczyła mu, że .... jednak nie może mieć tego dostępu.
    Klient pomarudził trochę, oddał papierki i zdegustowany opuścił lokal.
    Korzystając z okazji spytałem jak to jest właściwie z tym podglądem VC via
    net. Dowiedziałem się że do aktywowania dostępu służy wspólna 'formatka'
    VC/MC Onet, a 'system' pozwala 'przejść' cały proces, wydrukować umowę itd.,
    tak więc od strony technicznej wszystko jest gotowe. Problem prawdopodobnie
    leży w tym, że Lukas na razie nie chce oferować tej usługi do VC, bo MC Onet
    straciłby nieco ze swego uroku. Wersję oficjalną wszyscy znamy.

    Pozdrawiam
    Piotrek