  • 1. Data: 2003-06-25 11:06:01
    Temat: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl>

    Witam
    Od stycznia usiłuję odzyskać wkłady członkowskie, udziały i IKS (?)
    które musiałem wpłacić gdy zaciągałem kredyt w SKOK .
    Ten SKOK im F Stefczyka to kiedyś Sopot teraz Gdynia.
    Oczywiście w roku ubiegłym cały kredyt spłaciłem. Zaraz potem
    wystąpiłem z wnioskiem o rezygnację z członkostwa.
    Nie pomagają pisma, telefony o zwrot moich pieniędzy.
    Uzyskiwane odpowiedzi to że mam się zwrócić z pismem
    (wysłałem już dwa polecone), że nie ma pani kierowniczki
    Sylwi Żyrkowskiej która jedyna może zadecydować
    o zwrocie pieniędzy, żebym cierpliwie czekał !, itp.
    Wszystko to jest niepoważne.

    Proszę poradźcie co mam robić.
    Czy SKOK to nowy Grobelny?
    Ad.

  • 2. Data: 2003-06-25 11:46:01
    Temat: Re: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Adherent" <adherent8@wp..pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sylwi Żyrkowskiej która jedyna może zadecydować
    > o zwrocie pieniędzy, żebym cierpliwie czekał !, itp.

    Napisz skargę do zarządu.

    > Proszę poradźcie co mam robić.

    Cierpliwie czekać ;]

    > Czy SKOK to nowy Grobelny?

    Heh, Grobelny nie dawał pożyczek, tylko zbierał kasę, więc porównanie
    zupełnie nietrafione. Nie nic im nie grozi i nie mają zamiaru upadać, a
    wręcz przeciwnie - rozwijają się.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-06-25 12:19:22
    Temat: Odp: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski <w...@w...org> w wiadomości do grup
    > Napisz skargę do zarządu.
    Wszystkie pisma kierowałem do Zarządu !
    > Cierpliwie czekać ;]
    Pół roku starczy, ciekawy jestem gdybym to ja,
    czy Ty zalegał z pieniędzmi SKOK-owi, co oni
    by zrobili ?

    > Heh, Grobelny nie dawał pożyczek, tylko zbierał kasę, więc porównanie
    > zupełnie nietrafione. Nie nic im nie grozi i nie mają zamiaru upadać, a
    > wręcz przeciwnie - rozwijają się.

    Udoskonalili metodę Grobelnego, czyli są mądrzejsi ?
    cwańsi ?. Rozwijają się ? Grobelny też się rozwijał.
    Czy naprawdę krzyk podniesie się dopiero gdy SKOK przestanie
    wypłacać i te "duże" pieniądze tym którzy tam je lokują?

    Na takie zachowania SKOK-u nie można machnąć ręką.
    Naprawdę proszę poradźcie jak skutecznie odzyskać
    pieniądze ze SKOK-u.
    Oczywiście nie życzę nikomu by się znalazł w takiej
    sytuacji.
    Ad.

  • 4. Data: 2003-06-25 12:31:56
    Temat: Re: Odp: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Adherent napisał:

    > Na takie zachowania SKOK-u nie można machnąć ręką.
    > Naprawdę proszę poradźcie jak skutecznie odzyskać
    > pieniądze ze SKOK-u.

    Wynajmij prawnika (najlepiej znajomego, ktory zrobi to w ramach
    przyslugi) niech pojdzie i pogada. Wizyty prawnikow reprezentujacych
    klientow robia z reguly piorunujace wrazenie i sa skuteczne.

    Bartek

  • 5. Data: 2003-06-25 12:34:47
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    > Naprawdę proszę poradźcie jak skutecznie odzyskać
    > pieniądze ze SKOK-u.
    Coś mi się wydaje, że nie obędzie się bez starego, dobrego powództwa
    cywilnego.

    burenezo

  • 6. Data: 2003-06-25 12:42:40
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Tom" <...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Coś mi się wydaje, że nie obędzie się bez starego, dobrego powództwa
    > cywilnego.

    dokladnie - radze zlozyc pozew z kopia do nich oczywiscie, albo zaraz ci to
    wyplaca, albo wraz z kosztami :-) jest tylko pytanie czy masz jakies oparcie
    prawne by taki pozew zlozyc (oczywiscie mozna sie tez oprzec o metne pojecie
    "dlugiego terminu") ale byc moze jest jakis zapis regulaminowy - z ktorgo
    moze wynikac ten "dlugi termin" i ze jest on zgodny z ich normami - radze
    wczesniej poczytac odpowiednie zapisy (bo mnie wydaje sie, ze to moze byc
    nawet znacznie dluzszy termin, np po "walnym zgr", ale sprawdzac mi sie nie
    chce poprostu :-)) )

  • 7. Data: 2003-06-25 13:11:03
    Temat: Odp: Odp: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl>

    Użytkownik Bartol Partol <b...@p...c> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    .

    > Wynajmij prawnika (najlepiej znajomego, ktory zrobi to w ramach
    > przyslugi) niech pojdzie i pogada. Wizyty prawnikow reprezentujacych
    > klientow robia z reguly piorunujace wrazenie i sa skuteczne.

    Mieszkam na drugim końcu Polski :-(. Kwota jest zbyt mała.
    Gdybym mieszkał w 3-mieście to zaraz bym nie adwokata
    a happening jakiś przed centralą SKOK-u zrobił.
    Lepsze wykorzystanie Młodzieży Wszechpolskiej gwarantuję :-).
    Ad.

  • 8. Data: 2003-06-25 13:12:52
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl>

    Użytkownik Krab <_...@h...pl__> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
    > (bo mnie wydaje sie, ze to moze byc nawet znacznie dluzszy termin, np
    > po "walnym zgr", ale sprawdzac mi sie nie chce poprostu :-)) )

    No tak tylko mój domowy prawnik nie jest teraz pod ręką.
    Rok czasu to SKOK ma czas na zwrot wkładu i wpisowego.
    Zwrot IKS (co to jest?) zobowiązali się w piśmie wypłacić
    po upływie okresu wypowiedzenia.
    Zachowują się jak ... (no nie będę pisał) .
    Gdybym miał ulokowane u nich pieniądze już bym drżał :-((
    Jednak niezależnie od wielkości kwoty już im nie popuszczę.
    Ad.

  • 9. Data: 2003-06-25 13:13:15
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl>

    Użytkownik Tom <...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bdc4f4
    > Coś mi się wydaje, że nie obędzie się bez starego, dobrego powództwa
    > cywilnego.

    Chyba będę musiał zapoznać się z postępowaniem uproszczonym.
    Ja o swoje zawalczę, ale ilu innych nabranych przez SKOK na małe
    kwoty przez SKOK jest bezsilnych.
    Powództwo cywilne jest drogie i czasochłonne i już współczuję
    tym którym SKOK nie odda większych kwot.
    Ad.

  • 10. Data: 2003-06-26 20:22:00
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Od stycznia usiłuję odzyskać wkłady członkowskie, udziały i IKS (?)
    > które musiałem wpłacić gdy zaciągałem kredyt w SKOK .

    A sprawdziles ich regulamin ?

    Karol