  • 11. Data: 2003-06-26 21:20:39
    Temat: Odp: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl>

    Użytkownik Karol <a...@b...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup

    > A sprawdziles ich regulamin ?

    Naturalnie.
    Będę dochodził zwrotu pieniędzy w postępowaniu uproszczonym.
    Wrzucę wzór pisma do SKOK i do Sądu na grupę, powinno
    się przydać innym mającym problemy z odzyskaniem pieniędzy
    od SKOK im S. Stefczyka.
    Ad.

  • 12. Data: 2003-06-27 06:52:46
    Temat: Re: SKOK - Gdynia nip: SKOK - Gdynia niew SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: n...@w...pl (NETborg)

    Dnia 26-06-2003 o godz. 23:20 Adherent napisał(a):

> [...]
    > Wrzucę wzór pisma do SKOK i do Sądu na grupę, powinno
    > się przydać innym mającym problemy z odzyskaniem pieniędzy

    Kolego. W ustawie o SKOK jest napisane, że udziały są wypłacane
    po zakończeniu roku bilansowego SKOK przy założeniu, że
    wystąpiłes z Kasy w pierwszej połowie roku bilansowego w
    przeciwnym wypadku po zakończeniu następnego. Jeżeli chodzi o
    wypłatę z konta IKS to dokonuje się jej raz do roku w terminie
    wyznaczonym przez daną SKOK. Tak świadcczy o tym statut oraz
    ustawa. Dodatkowo SKOK może potrącić z twoich oszczędności kwotę
    zaległych kredytow do wysokości pełnej nalężności + opłaty karne.

    Pozdrawiam,
    NETborg

    -
    Bądź pierwszy! Zarabiaj więcej! Codziennie!
    UWAGA! Sprawdź promocję! < http://inwestycje.wp.pl >

  • 13. Data: 2003-06-27 08:54:12
    Temat: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl>

    Użytkownik NETborg <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...

> [...]
    > wystąpiłes z Kasy w pierwszej połowie roku bilansowego w
    > przeciwnym wypadku po zakończeniu następnego.

    Tyle to i ja wiem z ustawy o spółdzielczych kasach
    oszczędnościowo-kredytowych. Jednak chodzi o całą
    resztę i tutaj przeginają.
    Zresztą za słabą mam wiedzę prawniczą, wolę wykorzystać
    wiedzę dostępnych prawników którzy z radością pomogą.

    W każdym razie wspomniany wcześniej Grobelny to mały
    pikuś do SKOK-u. Na moją ocenę jak na razie wyłudzają
    małe kwoty od ludzi którzy nie chcą, nie mają możliwości,
    nie potrafią dochodzić małych kwot rzędu kilkuset zł.
    Może testują do jak wielkich kwot ludzie machną ręką?
    Jak tylko otrzymam tekst wniosku w postępowaniu
    uproszczonym zaraz go wrzucę na grupę.
    Ad

  • 14. Data: 2003-06-28 17:04:12
    Od: m...@o...pl

    -
    > Bądź pierwszy! Zarabiaj więcej! Codziennie!
    > UWAGA! Sprawdź promocję! < http://inwestycje.wp.pl >
    >

    > Ludzie jak czytam takie bzdury to aż mi słabo !!!
    Kolego NETborg jak cos piszesz to sięgnij do źródeł i nie wprowadzaj ludzi w
    błąd !!! Jestem człowiekiem, który od jakiegoś czasu interesuje się
    spółdzielczością u nas w Polsce - a z mojej wiedzy wynika że akurat SKOK do
    niewypłacalności ma daleko. To co ty piszesz to pomieszanie z poplątaniem !!!
    Proponuję koledze i autorowi tej wypowiedzi zapoznać się z Regulaminem i
    Statutem SKOK i dopiero o tym pisać bo może byc tak Panowie że to was SKOK
    pozwie do sądu o pomówienie i rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji.

  • 15. Data: 2003-06-28 17:06:12
    Temat: Re: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > wystąpiłem z wnioskiem o rezygnację z członkostwa.
    > Nie pomagają pisma, telefony o zwrot moich pieniędzy.
    > Uzyskiwane odpowiedzi to że mam się zwrócić z pismem
    > (wysłałem już dwa polecone), że nie ma pani kierowniczki
    > Sylwi Żyrkowskiej która jedyna może zadecydować
    > o zwrocie pieniędzy, żebym cierpliwie czekał !, itp.
    > Wszystko to jest niepoważne.
    >
    > Proszę poradźcie co mam robić.
    > Czy SKOK  to nowy Grobelny?
    > Ad.
    >

    > Ja też jestem członkiem SKOK i nigdy nie słyszałem o podobnych
    trudnościach !!!
    Może nie dopełniłeś pewnych formalności i szukasz dziury w całym albo lubisz
    aferki?

  • 16. Data: 2003-08-30 18:12:20
    Od: "Henry" <g...@p...onet.pl>

    Miałem identyczną sytuację. Przebiegało to tak:
    Pisemne oświadczenie o wypisanie się z kasy,
    Oczekiwanie ok miesiąca na połowę wkładów w kasie,
    Zwrot pozostałej kwoty po upływie 3-ch miesięcy (wszystko zgodne z
    regulaminem -według oświadczenia kierowniczki).
    Nie sprawdzałem czy tak rzeczywiście jest w regulaminie -kwota była
    niewielka i szkoda było moich nerwów.

    Poczytaj regulamin może coś wyniknie z tego.

  • 17. Data: 2003-08-31 08:50:34
    Od: n...@w...pl (NETborg)

> [...]
    > niewielka i szkoda było moich nerwów.
    >
    > Poczytaj regulamin może coś wyniknie z tego.

    SKOK im. Stefczyka w Gdyni jest największym ze SKOKów .
    Uwierz mi on nie jest nie wypłacalny ... ;)

    Pozdr,
    NETborg