  • 21. Data: 2003-11-24 23:10:11
    Temat: Re: Odp: Lukas mi nie dal kredytowki
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Krystek napisal/a:

    >> A jakie ma to znaczenie?
    >
    > Niższe prowizje?

    ależ wodzu, co wódz :))
    przecież prowizje są w %-tach, więc gdyby nawet przeliczanie odbywało się w
    kolumbijskich pesetach to prowizja będzie podobna.
    Dla mnie wyjaśnienie postawy Bobana tkwi w tym *gdzie* chce wydawać kasę.

    Zbiggy

  • 22. Data: 2003-11-26 03:50:34
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    zbiggy w odpowiedzi na mojego napisał:

> [...]
    > kolumbijskich pesetach to prowizja będzie podobna.
    > Dla mnie wyjaśnienie postawy Bobana tkwi w tym *gdzie* chce wydawać kasę.

    Ehem, szefie - jasne. Ale przyznasz, że 5% od U$ a 5% od EUR to potem,
    po przeliczeniu (szczególnie po przeliczeniu na złotówki) to są inne
    kwoty do zapłaty? No, chyba, że tę kredytówkę to do jakiegoś konta
    walutowego się doczepi. No, ale w Lukasie to jest karta do rachunku
    bieżącego w PLN...

    K.

  • 23. Data: 2003-11-26 20:48:20
    Temat: Odp: Odp: Lukas mi nie dal kredytowki
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Krystek <k...@s...pl_> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bq180v$q4a$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    > kwoty do zapłaty? No, chyba, że tę kredytówkę to do jakiegoś konta
    > walutowego się doczepi. No, ale w Lukasie to jest karta do rachunku
    Ano właśnie ośmielam się twierdzić, że 5 % od transakcji niezależnie w
    jakiej walucie to jest ta sama kwota.
    Przynajmniej po przeliczeniu na złotówki, bo faktycznie inaczej wyglada w $
    i w EUR. No ale zaczynający wątek powiedizał,że bywa w USA a nie pisał nic o
    Europie, więc karta USDowa of koz lepsza

  • 24. Data: 2003-11-27 18:45:37
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    k...@i...pl napisal/a:

    > Przynajmniej po przeliczeniu na złotówki, bo faktycznie inaczej
    > wyglada w $ i w EUR.

    zaraz zaraz: jak to inaczej 5% wygląda w USD i EUR???
    Załóżmy, że robisz zakupy na 100 zł

    jest to odpowiednio:
    21,52 euro
    25,35 dolarów
    72306,58 peset kolumbijskich

    i 5% od powyższych kwot będzie zawsze tej samej wartości!

    Zbiggy

  • 25. Data: 2003-11-27 21:55:58
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bq5goq$18gn$...@f...aster.pl...

> [...]
    > 25,35 dolarów
    > 72306,58 peset kolumbijskich
    >
    > i 5% od powyższych kwot będzie zawsze tej samej wartości!

    Po przeliczeniu na złotówki, czy dowolna inną walutę, co jest cozywiste.
    Natomiast ja powiedziałem, że inaczej WYGLADA a nie ma inną wartość

    5% z 21,52 E - 1,07
    5% z 25,35 $ 1,27

    INACZEJ wygląda - tak napisałem, po przeliczeniu na złotóki bedize miec tą
    samą wartość, po pominieciu zaokrągleń i byc może innych widełek kursów
    kupna/sprzedaży w danym banku.

    tak więc ja przedpiscy pisałem, ze tylko WYGLADA inaczej - a po przeliczeniu
    na złotówki ( czyli obliczeniu wartosci w tych samych jednostkach) już
    bęidze prawie to samo ( bo jednak inne zaokrąglenia)

  • 26. Data: 2003-11-27 22:18:31
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    k...@i...pl napisal/a:

    > tak więc ja przedpiscy pisałem, ze tylko WYGLADA inaczej - a po
    > przeliczeniu na złotówki ( czyli obliczeniu wartosci w tych samych
    > jednostkach) już bęidze prawie to samo ( bo jednak inne zaokrąglenia)

    ok, zresztą z Twoich postów wynika, że wiesz o co biega, to trzeba by raczej
    skierować do tego który sugerował "niższe prowizje" w USD

    Zbiggy