  • 1. Data: 2003-11-18 07:25:47
    Temat: Lukas mi nie dal kredytowki
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    Mam u nich konto od prawie 2 lat, przez rok nawet mialem limit
    kredytowy ale potem przenioslem go do m-banku. Tydzień temu wysłałem
    wniosek o VC i dostałem list z odmową bez podania przyczyn. Moim
    zdaniem to dlatego, że ich bardzo instrumentalnie traktuję, wypłata
    zazwyczaj 1 dzień na koncie ( gdyby byli on-line to pewnie nawet 1
    dnia by tam nie zagrzała) i przelew do m-banku. VE do konta lukasowego
    też nie używam.
    Nawet ich rozumiem, całe szczęście że są jeszcze inne możliwości :)
    Gdzie oprócz Lukasa można VC sobie promocyjnie wykupić, najlepiej z
    podglądem prze net?

  • 2. Data: 2003-11-18 07:33:29
    Temat: Re: Lukas mi nie dal kredytowki
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...ciach...)
    > Gdzie oprócz Lukasa można VC sobie promocyjnie wykupić, najlepiej z
    > podglądem prze net?
    ===============
    Skoro traktujesz mB jako glowne konto, to poszukaj "zlotych rybek". ZTCW to
    KK. Nie wiem, jak jest z podgladem, ale NAPEWNO lepiej niz w LUKASie.
    Pozdrawiam!
    PL

  • 3. Data: 2003-11-18 07:44:04
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Skoro traktujesz mB jako glowne konto, to poszukaj "zlotych rybek". ZTCW
    > KK. Nie wiem, jak jest z podgladem, ale NAPEWNO lepiej niz w LUKASie.

    Ja tam bym nie ładował siez VC w tym samym banku co głowne konto - jak na VC
    pojawi siejakiś "przewał" to wolę abym to ja decydował czy spłacać limit
    przed czy po zakończeniu reklamacji, a nie aby bank mógł (teoretycznie, ale
    zawsze) dobrać sie do konta i zabrać coś z niego. Ot -takie moje prywatne
    zdanie - lepiej usługi finansowe dywersyfikować a nie konsolidować

  • 4. Data: 2003-11-18 08:23:17
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawsze) dobrać sie do konta i zabrać coś z niego. Ot -takie moje prywatne
    > zdanie - lepiej usługi finansowe dywersyfikować a nie konsolidować

    przeciez to sa dwa rozne rachunki - i lukas np sam nie pobiera kasy na rzecz
    splaty VC...
    to moze jeszcze w lukas raty nie mozna nic kupowac???

    tak na sile skomentowales... ja mam i konto i vc i jest ok

    ale apropos promocyjnych kart... wczoraj dostalem propozycje z citi - dla
    odroznienia wybralbym mastercarda- koszt 30 zl
    czy warto jako druga karta, ewentualnie jak na wiosen nie przedluze z lukase
    vc jako podstawowa???
    30 zl to nie duzo, zdjecie jakies tez mam ale pojawia sie dodatkowy koszt
    6,50 miesiecznie za ubezpieczenie ktore w lukasie mam free

  • 5. Data: 2003-11-18 08:40:45
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    PL napisał(a):

    > (...ciach...)
    > ===============
    > Skoro traktujesz mB jako glowne konto, to poszukaj "zlotych rybek".

    Nie podaba mi się, że nie wiem czy się załapię na te 500 darmowych.
    Składając wniosek powinienem mieć pewność ile za tę kartę zapłacę...
    Przeliczenie przez euro przeboleję chociaż wolałbym przez dolara.

  • 6. Data: 2003-11-18 08:44:37
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 30 zl to nie duzo, zdjecie jakies tez mam ale pojawia sie dodatkowy koszt
    > 6,50 miesiecznie za ubezpieczenie ktore w lukasie mam free

    W citi KK rocznie w promocji razem z ubezpieczeniem kosztuje 108PLN. Czy nie
    uważasz że to ciut drogo jak na promocję? Przykładowo w Multi bez promocji
    karta kosztuje rocznie 70, a możesz ją mieć za free jeżeli sobie założysz
    konto. W dodatku kredyt jest tańszy.
    Pozdro
    MAX

  • 7. Data: 2003-11-18 08:54:39
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > karta kosztuje rocznie 70, a możesz ją mieć za free jeżeli sobie założysz

    1. mam w lukasie i nie rozgladam sie za innymi :)
    2. wprawdzie kolezanka namawia na citi i nie czytalem regulaminu promocji to
    i tak drogo, chociaz ta karta z BP kusi (naliczane punkty 5zl = 1 pkt)
    3. w multi 70 zl...duzo, w lukasie <60 zl,
    4. free? po pierwsze zalozyc kolejne konto musze, po drugie musialbym
    przelewac tam pensje, po trzecie jest za darmo ale nie mozna zerwac umowy
    przed 12 miesiacami czyli jednoczesnie nabyc karte na drugi rok w NIEZNANEJ
    CENIE - wiec tak kolorowo nie wyglada

  • 8. Data: 2003-11-18 09:48:25
    Od: "krzysiek" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Boban" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
> [...]
    > zazwyczaj 1 dzień na koncie ( gdyby byli on-line to pewnie nawet 1
    > dnia by tam nie zagrzała) i przelew do m-banku. VE do konta lukasowego
    Ha, to po co Ci w ogóle to konto?
    Bo wypłata przelewem... nie może od razu do mbanku?

  • 9. Data: 2003-11-18 10:06:33
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    krzysiek napisał(a):

    > zdaniem to dlatego, że ich bardzo instrumentalnie traktuję, wypłata
    > Ha, to po co Ci w ogóle to konto?
    > Bo wypłata przelewem... nie może od razu do mbanku?

    - czasami wpłacam gotówkę i potem przelewam do m-banku
    - mogę potrzebowac większej gotówki na jakęś wiekszą transakcję typu
    zakup samochodu. Branie tego przez kilkanaście dnie z bankomatu byłoby
    upierdliwe.
    - co 2 konta to nie jedno ;)

  • 10. Data: 2003-11-18 10:56:36
    Od: "Damian" <...@...pl>

> [...]
    > - mogę potrzebowac większej gotówki na jakęś wiekszą transakcję typu
    > zakup samochodu. Branie tego przez kilkanaście dnie z bankomatu byłoby
    a przelew???