  • 11. Data: 2003-11-18 11:24:21
    Temat: Re: Lukas mi nie dal kredytowki
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    Damian napisał(a):

    > a przelew???

    Płacąc nieznanej osobie wolę w sumie gotówkę a i on też może woleć.
    Jak kupowałem mieszkanie to też wszystko szło gotówką.

  • 12. Data: 2003-11-18 23:12:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Boban <t...@p...onet.pl> writes:

    > Płacąc nieznanej osobie wolę w sumie gotówkę a i on też może woleć.
    > Jak kupowałem mieszkanie to też wszystko szło gotówką.

    I ten sprzedajacy nie bal sie, ze banknoty beda podrobione?
    Zapisaliscie przynajmniej numery banknotow (nie zeby to jakas gwarancja
    byla, ale w ogole cos to daje)?

    Ludzie to jednak sa latwowierni.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 13. Data: 2003-11-19 14:06:37
    Od: "free" <n...@S...pl>

    > i tak drogo, chociaz ta karta z BP kusi (naliczane punkty 5zl = 1 pkt)

    Ja wlasnie rezygnuje z citi. I tak dlugo wytrzymalem. Pierwszy rok mialem za
    darmo w promocji - ale potem 60 PLN + obowiazkowe ubezpieczenie. Jedna z
    mniej atrakcyjnych ofert na rynku.

  • 14. Data: 2003-11-20 06:45:41
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "free" <n...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    za
    > darmo w promocji - ale potem 60 PLN + obowiazkowe ubezpieczenie. Jedna z

    a po roku nie mogles zrezygnowac?

  • 15. Data: 2003-11-20 07:17:08
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > I ten sprzedajacy nie bal sie, ze banknoty beda podrobione?

    Nie.

    > Zapisaliscie przynajmniej numery banknotow

    Nie

    > Ludzie to jednak sa latwowierni.

    Są jakieś zestawienia ile towaru przekręcono na sfałszowane banknoty a
    ile na sfałszowane potwierdzenia przelewu, weksle itp?

  • 16. Data: 2003-11-20 15:27:45
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    >Przeliczenie przez euro przeboleję chociaż wolałbym przez dolara.

    A dlaczego wolisz przez dolara?

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 17. Data: 2003-11-21 23:50:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Boban <t...@p...onet.pl> writes:

    > Są jakieś zestawienia ile towaru przekręcono na sfałszowane banknoty a
    > ile na sfałszowane potwierdzenia przelewu, weksle itp?

    Nie pisalem o wekslach ani o zadnych poleceniach przelewu.
    Na pewno falszywych banknotow jest w obiegu sporo.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 18. Data: 2003-11-23 22:10:23
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Hubert napisał:

    > A dlaczego wolisz przez dolara?

    Bo dolar niżej stoi od euro?

  • 19. Data: 2003-11-24 08:52:21
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    Hubert napisał(a):

    > A dlaczego wolisz przez dolara?

    Bo czasami bywam w stanach i na dalekim wschodzie.

  • 20. Data: 2003-11-24 22:10:28
    Temat: Re: Odp: Lukas mi nie dal kredytowki
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    k...@i...pl w odpowiedzi na mój post napisał: