  • 11. Data: 2003-10-19 12:38:28
    Temat: Re: Odp: LUKAS???
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmtviu$bpb$...@a...news.tpi.pl,
    Jacek23 <j...@p...pl>:
    > A dlaczego nie sam Lukas?
    > Dlaczego macic i zakladac w 2 bankach?

    W VW faktycznie dostaniesz nieznacznie wyzsze oprocentowanie i troche lepsze
    lokaty, ale na eKonto Pro na ROR tez masz b. wysokie: 3,5%, zapewne wyzsze,
    niz miales na lokatach w Pekao SA.

    http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oprockont.asp

    Moim zdaniem podstawowa zaleta VW dla Ciebie bylaby karta, ktora mozna
    pobierac bezprowizyjnie we wszystkich polskich bankomatach (od 400zl wzwyz,
    ponizej 1,50zl prowizji).
    Aczkolwiek jesli masz po drodze bankomaty BZWBK lub Euronet, to nie powinno
    to miec dla Ciebie znaczenia.

    Jesli nie sa Ci potrzebne oddzialy, to w sumie mozesz rozwazyc sam VW
    eDirect + Plus Konto.

    Natomiast jesli uwazasz, ze pewna roznica w oprocentowaniu na korzysc VW +
    pewna wartosc dodana z darmowych bankomatow kompensuje Ci komplikacje w
    prowadzeniu 2 kont i przerzucaniu pieniedzy, to faktycznie zaloz oba.
    W tym przypadku jednak osobiscie radzilbym Ci eKonto Pro a nie eKonto i
    zalozyc dyzurna lokate samoodnawialna dla zapewnienia bezplatnosci tegoz.

    Chyba masz juz wszystkie dane - dalej postanow sam. Dodatkowo obejrzyj
    oprocentowania rachunkow i lokat w obu bankach - sa na ich stronach.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-10-19 12:53:58
    Temat: Odp: Odp: LUKAS???
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Wszystko co napisalicie zrozumielem:)
    Jeszcze mam troszke konkretnych pytan do posiadaczy e-kontaPRO LUKAS.

    Wyplata z bankomatow wskazanych przez LUKAS- po jakim okresie czasu jest ta
    operacja widoczna na stronie po zalogowaniu do swojego konta?

    Dzienny limit wyplaty z bankomatow karta ELECTRON w bankom. wskazanych przez
    LUKAS?

    Miesieczne raporty ruchu na koncie przesylane przez LUKAS ile kosztuja i czy
    wogole?
    te pytania dotycza E-Konta PRO LUKAS.

    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 13. Data: 2003-10-19 12:55:13
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jeszcze chwilka , uzyskam odpowiedzi na te pytania i chyba wypelnie ten
    wniosek w LUKASIE:)
    Jacek

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 14. Data: 2003-10-19 13:41:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmu1lc$jeb$...@a...news.tpi.pl,
    Jacek23 <j...@p...pl>:

    > Wyplata z bankomatow wskazanych przez LUKAS- po jakim okresie czasu
    > jest ta operacja widoczna na stronie po zalogowaniu do swojego konta?

    Srednio 1-2 dni robocze. Tak bylo jakis czas temu - dosc dawno nie
    wybieralem VE Lukasa.

    > Dzienny limit wyplaty z bankomatow karta ELECTRON w bankom.
    > wskazanych przez LUKAS?

    2000 zl

    > Miesieczne raporty ruchu na koncie przesylane przez LUKAS ile
    > kosztuja i czy wogole?

    Sa to bezplatne wyciagi (mozna zrezygnowac), z tym ze troche tam malo
    szczegolow. Ale mozna wydrukowac szczegoly operacji ze strony WWW i
    "poprzec" wyciagiem.

    > te pytania dotycza E-Konta PRO LUKAS.
    odpowiedzi rowniez :))

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-10-19 13:42:26
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmu4at$q94$...@t...icpnet.pl,
    Robert <u...@o...pl>:
    > bmu1lc$jeb$...@a...news.tpi.pl,

    > Srednio 1-2 dni robocze. Tak bylo jakis czas temu - dosc dawno nie
    > wybieralem VE Lukasa.

    Znaczy rozliczenie. Wczesniej z reguly pojawia sie blokada na kwote
    operacji, chyba nawet tego samego dnia.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-10-19 13:47:05
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No tak , teraz wszystko wiem i wniosek poszedl:)
    Dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi:)
    A tak przy okazji moze ktos ma dla mnie prace zwiazana z informatyka ?
    Jacek:)

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 17. Data: 2003-10-19 14:17:53
    Temat: Re: Odp: Odp: LUKAS???
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik Jacek23 napisał:
    > Jeszcze chwilka , uzyskam odpowiedzi na te pytania i chyba wypelnie ten
    > wniosek w LUKASIE:)

    Jeśli możesz, nie rób tego przez Internet - idź do oddziału, z opisów tu
    na grupie i z mojego doświadczenia wynika, że w oddziale konto zakłada
    się duuużo szybciej.

    Michał

  • 18. Data: 2003-10-19 16:44:24
    Temat: Re: LUKAS???
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Oct 2003 11:55:13 +0200, "Robert"
    <u...@o...pl> wrote:

    >Np. niektorym w Lukasie przeszkadza brak szybkiej aktualizacji salda
    >wplywy -> bankomaty.

    Również brak OnLineowej aktualizacji stanu konta itp.

    Ja miałem również przejście z Debetem. Umowa o Debet wygasła mi 5
    września. 1 września zmieniłem pracę. Lukas odmówił wznowienia umowy,
    choć nowa praca jest pewniejsza i lepiej płatna.

    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 19. Data: 2003-10-19 17:26:44
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    g...@4...com,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl>:

    > Ja miałem również przejście z Debetem. Umowa o Debet wygasła mi 5
    > września. 1 września zmieniłem pracę. Lukas odmówił wznowienia umowy,
    > choć nowa praca jest pewniejsza i lepiej płatna.

    Nawet nie wiedzialem, ze jest cos takiego w Lukasie ;)
    Pytajacy wyraznie pisal, ze nie potrzebuje debetu - "trzyma kase", a nie
    odwrotnie :)

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-10-19 21:20:12
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Robert wrote:

    > No to Lukas powienien Cie usatysfakcjonowac, pod warunkiem, ze nie bedziesz
    > mial oczekiwan, aby wplyniete srodki byly natychmiast dostepne przez
    > bankomat. Skoro bedziesz trzymal jakies dodatnie saldo, nie bedzie to mialo
    > znaczenia dla Ciebie. Zreszta Twoj obecny bank chyba tez nie daje takiej
    > szybkosci tutaj (nie wiadomo, ktory to bank, bo podales jakas dziwna nazwe -
    > chodzi o Pekao SA czy PKO BP SA?).

    Jeśli Pekao SA, to w ich nowym systemie wszystko jest on-line. I saldo w
    bankomatach, i w Internecie/SMSie/telefonie;), i księgowanie przelewów.

    Marek