eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce? › Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.int
    ernetia.pl!news.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl
    !not-for-mail
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Date: 5 Jan 2003 17:23:07 GMT
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 23
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>
    Message-ID: <av9plr$rmn$3@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <av7407$or9$1@news.tpi.pl> <av7hlp$513$1@news.tpi.pl>
    <av7kog$qic$1@news.tpi.pl> <av7ldi$ktj$1@topaz.icpnet.pl>
    <av9e15$kva$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: net2-3.telkab.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: tin/1.4.2-20000205 ("Possession") (UNIX) (Linux/2.4.2-2 (i586))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:220563
    [ ukryj nagłówki ]

    > Duża część "biznesów" balansuje na krawędzi upadku. To są ich ostatnie podskoki.
    > Ludzie wolą hipermarkety, bo taniej, bo karta....
    > A zagraniczni właściciele zacierają ręce.
    > Wydatki na "promocję" kompensują sobie wyzyskiem polskich dostawców i pracowników.

    Ja jeszcze rok temu bylem typowym klientem hipermarketowym.
    Ze wzgledu na cene (jak sadzilem) i na karty.
    Przenioslem sie do sklepu niedaleko domu (minimarketu ;-)) - typowo polski
    kapital - bo tu tez moge zaplacic karta.
    Tyle ze tu moge zrobic zakupy pieszo w 30 min, a wyprawa do HM zajmowala
    mi najmarniej ze dwie godziny.
    Ceny jakos nie sa juz takie najwazniejsze. w koncu czas to tez pieniadz.
    Nadal nie mam nic przeciwko HM, ale po prostu szkoda mi czasu na zakupy.

    apropo biznesmenow - jesli nie chca pogodzic sie z tym, ze czasy
    klientow zebrzacych o cokolwiek [np. zaplate karta] w sklepie dawno minely -
    - to mi jakos nie zal ich upadajacych interesow.
    Upadaja _na ich wlasne zyczenie_.

    pozdrawiam

    romekk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1