    From: "JaKi" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Date: Sun, 5 Jan 2003 18:05:49 +0100

    Użytkownik "Kovalek" <k...@c...nu> napisał w wiadomości
    news:av9mfe$j4g$2@news.tpi.pl...

    > Ciekawe ktory Polski akłajer ustala taki limit.Najwyzszy limit z jakim sie
    > spotkalem to 5zl. Napewno jesli pani kasjerka by skorzystala z terminala i
    > "wbila" kwote np. 10zl to transakcja by doszla do skutku. Ale kierownik
    > zabronil i koniec...

    Pisalem ze to nie aklajer, a centrala supermarketu :/ ot takie "widzimi sie"

    > Z takim pismem od kierowniczki sklepu to ja bym odrazu do akłajera napisal
    > skarge. Masz niezbity dowod na to, ze sklep nie wywiazuje sie z umowy,
    jaka
    > zawarl z akłajerem. Odrazu by sie pozbyli terminala i zaiste paru klientow

    Sklep juz przechodzil pod skrzydla Leader Price - a bodajze Maciek wtedy
    napisal ze oni i tak robia co sami chca :/

    > A to od kiedy w Rossmanach karty przyjmuja ?? W Gorzowie sa 2 takie
    sklepy,
    > ale nalepek na szybach nie ma :-(

    Nowo otwierane od poczatku, ale ostatnio zauwazylem ze trzeci Rossman, ktory
    w Kielcach nie akceptowal kart od jakiegos miesiaca juz ma naklejki na
    szybce - aklajerem PolCard.

    > Chetnie bym potestowal.. Kupil jakis przedmiot za 5,99zl i do kasy z VE
    > najlepiej :-)

    Teoretycznie wisi kartka ze akceptuja od 20 PLN i jest to jak najbardziej
    zgodne z wytycznymi PolCardu (tak mi napisali z PolCardu kiedy toczylem
    wojne z Rossmanem :) http://jarp49.republika.pl/polcard.jpg). Ale teoria
    teoria, a z pismem podpisanym przez bodajze dyrektora handlowego Rossmana
    mozna nawet zrobic zakupy placac karta 3 PLN :)))

    --
    JaKi