  • 1. Data: 2004-01-30 05:32:30
    Temat: Odmowa przjęcia zapłaty kartą - reakcja Polcardu
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Po interwencji w Polcardzie otrzymałem następującą odpowiedź:

    Witam,
    poproszę o dokładne dane sklepu. Poinformujemy ich o konieczności
    uwidocznienia informacji o takim a nie innym traktowaniu klientów z
    karta.
    Jest to wszystko co agent rozliczeniowy może zrobić. Takie postępowanie
    sklepu nie znajduje naszego poparcia ale z drugiej strony, nie mamy
    żadnych
    praktycznych środków aby taki stan rzeczy zmienić. Oplata pobierana
    przez
    nas, to procent od transakcji. Nie ma wiec znaczenia czy powiedzmy 2%
    sklep
    zapłaci od 20 czy od 100 złotych.
    Z poważaniem
    Renata Gawkowska

    Podałem informacje dotyczące sklepu, zobaczymy co dalej. Wybiorę się tam za
    kilka dni i zobaczę jakie będą efekty przy próbie zapłaty kartą za towar o
    wartości poniżej 50 zł.

    --
    Andrzej
    f...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-01-30 07:22:22
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Andrzej napisał(a):

    > Nie ma wiec znaczenia czy powiedzmy 2%
    > sklep
    > zapłaci od 20 czy od 100 złotych.

    Ciekawe stwierdzenie :))))

    2% od 20 złotych to to samo co 2% od 100 złotych :)))))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 3. Data: 2004-01-30 12:39:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Ciekawe stwierdzenie :))))
    >
    > 2% od 20 złotych to to samo co 2% od 100 złotych :)))))

    2% to 2%. Wszystko jest OK.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-01-30 14:39:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> writes:

    > 2% to 2%. Wszystko jest OK.

    Ale do tego dochodzi oplata za polaczenie telefoniczne i tu jest
    piesek pochowany.

    MJ

  • 5. Data: 2004-01-30 16:00:18
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:2nsmhxwlf1.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> typed:

    > Ale do tego dochodzi oplata za polaczenie telefoniczne i tu jest
    > piesek pochowany.

    Zaden argument.
    To niech sklep "postawi" terminal na komorce z transmisja
    pakietowa.

    --
    Oswiadczenia/Informacje: Nie zgadzam sie na wysylanie ofert na
    adres uzyty do/podczas wyslania tej wiadomosci. Adres zwrotny

  • 6. Data: 2004-01-30 16:10:02
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Zaden argument.
    > To niech sklep "postawi" terminal na komorce z transmisja
    > pakietowa.

    Ale do tego trzeba troche wyksztalcenia ;). A takiemu czlowiekowi
    komorka zawsze kojarzy sie z kosztami, bo przeciez nie wie
    co to jest transmisja pakietowa .. ;)

    --
    Krzysiek, Kraków