  • 1. Data: 2004-01-30 07:15:48
    Temat: jaki bank / dlugoterminowo i skonsolidowanie ?
    Od: "Ena Creation" <h...@p...net>

    Witam, mam pytanko dotyczace wyboru banku na dluzszy okres do tej pory
    korzystam z inteligo (skromna oferta) oraz PKO SA (calkowite olewactwo
    klienta).

    Co mnie interesuje

    przede wszystkim scentralizowanie wszystkich uslug w jednym miejscu

    1. rachunek firmowy
    2. ROR
    3. fundusze inwestycyjne
    4. kredyt hipoteczny (po ok. roku) na zakup mieszkania badz budowe domu (na
    wlasnej dzialce)
    5. debet lub karta kredytowa w razie czego

    miesieczne WPLYWY na rachunek ok. 8 - 10 tys.

    ktos cos moze poradzic ??

    patrzylem na multibank tam to w miare przyjaznie wyglada

    pozdrawiam
    Piotr Cywicki

  • 2. Data: 2004-01-30 08:25:11
    Temat: Re: jaki bank / dlugoterminowo i skonsolidowanie ?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Ena Creation" <h...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesieczne WPLYWY na rachunek ok. 8 - 10 tys.
    >
    > ktos cos moze poradzic ??
    >
    > patrzylem na multibank tam to w miare przyjaznie wyglada

    Przy takich wymaganiach (fundusze, kredyt, konto firmowe), to chyba w ogóle
    nie ma innej oferty niż Multibank.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-01-30 14:22:10
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:bvd0bh$3d1$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Ena Creation <h...@p...net> typed:

    > Witam, mam pytanko dotyczace wyboru banku na dluzszy okres do
    > tej pory korzystam z inteligo (skromna oferta) oraz PKO SA
    > (calkowite olewactwo klienta).
    >
    > Co mnie interesuje
    [ciach]

    > patrzylem na multibank tam to w miare przyjaznie wyglada

    W oparciu o to co opisales, polecalbym kontynuacje obranego
    wzrokiem kierunku czyli MultiBank

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 4. Data: 2004-01-30 19:16:52
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Ena Creation <h...@p...net> napisał(a):

    > ktos cos moze poradzic ??
    >
    > patrzylem na multibank tam to w miare przyjaznie wyglada
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr Cywicki

    Witam!
    Proponuję MultiBank-jest wszystko to co chcesz:)
    Sugeruję jednak pozostawienie konta osobistego w Inteligo(tak na "wszelki
    wypadek")
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 5. Data: 2004-01-30 22:16:01
    Od: "Ena Creation" <h...@p...net>

    OK, dzieki wszystkim, wychodzi na to ze macie racje, zobaczymy jak to bedzie
    w praktyce, na razie zlozylem wnioski ;)

    pozdrawiam
    pcywicki