eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa potwierdzenia zamknięcia konta › Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
  • Data: 2004-03-29 19:10:07
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Poczta ma termin 14 dni, a jeżeli postępowanie jest skomplikowane, to po
    > uprzedzeniu reklamującego 30 dni.
    > Sprawdzałem niedawno w rozporządzeniu ministra infrastuktury.
    > Inna rzecz że się tym nie przejmują i od dwóch miesięcy nie wiedzą co się
    > stało z moim poleconym.

    cześć Bogdan
    możesz mieć rację. ja napisałem o trzech m-cach na reklamację, bo tak mi
    powiedziano w rozmowie telefonicznej. a że tego nigdzie nie sprawdzałem, to
    mogli mi wcisnąć cokolwiek, co było dla nich wygodne. tym samym klinet (tu:
    ja) nie awanturował się przez 90 dni i mieli spokój ;)))

    pozdrowienia
    zbyszko janke


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1