    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obsługa frankowiczów
    <5d9b2fcd$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5d9e1d1b$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5d9f5926$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5da07812$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 11 Oct 2019 15:24:43 +0200

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Albo tylko odnosisz takie wrazenie, a oni maja na mysli brak skutkow -
    > bo dostana odszkodowanie ...

    To nie jest żaden brak skutków.
    Ludzie dopiero zaczynają się zastanawiać, gdy to do nich dotrze.

    > Jakos tak znajoma zaczela analizowac polise z okazji kredytu,
    > i az musiala spytac - to kiedy sie nalezy odszkodowanie, bo tyle bylo
    > roznych wylaczen.
    > Ale bank satysfakcjonawala :-)

    No tak, to jest jeden z przypadków patologicznych.

    > Nie masz szans tyle uskladac. Tzn masz, ale po wielu latach
    > oszczedzania, a wypadek moze sie jutro zdarzyc.

    Nie wiem czy po wielu. Może po roku oszczędzania. Większość ludzi jest
    ubezpieczona na sumę porównywalną z miesięczną pensją. No niech będzie
    kwartał, ale to już raczej dużo.

    Wybacz, miałbym płacić całe życie zamiast nieco zacisnąć pas przez rok?
    Poza tym, tych ubezpieczeń (oraz możliwych "zdarzeń") jest pełno.
    Zakładam jednak, że wszystkie nie wystąpią, zwłaszcza te, które się
    wzajemnie wykluczają.

    > On sie przeniesie, a zona z dziecmi i kredytem do splacenia zostana.

    Ale "od razu" to ludzie raczej nie mają rodzin ani kredytów.
    Poza tym, może "od razu" to np. rodzice będą mogli pomóc?
    --
    Krzysztof Hałasa