    Subject: Re: Obsługa frankowiczów
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Sierant <b...@x...pl>
    Date: Sun, 6 Oct 2019 20:07:25 +0200

    W dniu 2019-10-06 o 18:48, b...@g...com pisze:

    > Przed chwilą czytałem Samcika, który zaleca odczekanie kilku tygodni:
    https://subiektywnieofinansach.pl/kredyt-frankowy-kl
    auzula-abuzywna-orzeczenie-tsue-rady/

    gdzieś w necie znalazłem, że na kilka tysięcy spraw wygranych było
    jedynie 119...jak dla mnie to największą kasę zgarniają kancelarie
    prawne, bez względu na wynik sprawy oni zawsze zgarniają "wpisowe" czy
    jak to nazywają

    mam kilku klientów, którzy byliby zainteresowani, aby dogadać się z taką
    kancelarią, ale na zasadzie ZERO kosztów i jedynie płacą success fee np. 30%

    czyli kancelaria "wywalczy" dla nich w banku 100kzł to oni jej te 30kzł
    odpalą...ale żadna nie była zainteresowana, chcą zarobić bez względu na
    wynik, a klient ponosi całe ryzyko

    --
    pozdrawiam
    RobertS