  • 11. Data: 2002-08-07 21:09:33
    Temat: Re: Obowiązki akceptanta karty a ....
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rad'ek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ais01l$m7t$1@news.tpi.pl...

    > poleceam zlozenie reklamacji w oddziale banku .
    > zostanie obciazony sklep.
    > ja wlasnie przez to przeszedlem.
    > zrobilem wyklad kasjerce w markecie a jak nie pomoglo (bo nie pomoglo) to
    > sie podpisalem inaczej zupelnie i po otrzymaniu wyciagu (VC) zlozylem
    > reklamacje ktora zostala pozytywnie rozpatrzona :) czyzby wreszcie SPOSOB
    NA
    > UDANE ZAKUPY ?? :P

    Zaraz, zaraz... jak umotywowales reklamacje? IFAIK reklamacje mozna skladac
    tylko w przypadku gdy ktos nieuprawniony wykorzystal karte... a nie wtedy
    gdy podpis byl niezgodny z wzorcem...

    Maciej

    PS. Ja osobiscie nie polecam skladania oszukanczych reklamacji. Taka
    reklamacja zgodnie z prawem jest po prostu wyludzeniem.

  • 12. Data: 2002-08-08 14:08:54
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

> [...]
    >
    > PS. Ja osobiscie nie polecam skladania oszukanczych reklamacji. Taka
    > reklamacja zgodnie z prawem jest po prostu wyludzeniem.

    reklamacja byla przeprowadzona dla celow testowych
    kwota transakcji bardzo niska

    radek

  • 13. Data: 2002-08-09 07:54:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 8 Aug 2002 16:08:54 +0200, "Rad'ek" <a...@p...fm> wrote:

    >reklamacja byla przeprowadzona dla celow testowych
    >kwota transakcji bardzo niska

    Co nie zmienai faktu, ze jesli jako przyczyne podales niedokonywanie
    przez Ciebie tej transkacji to bylo to wyludzenie
    Niezaleznie od podpisu (czy nawet jego braku) jesli transkacja byla
    wykonana za Twoja zgoda to nie masz podstaw do reklamacji. Mozna co
    najwyzej poskarzyc sie na niewlasciwe zachowanie sprzedawcy ale to
    juz raczej u jego szefa albo w w centrum a-r.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-08-09 11:33:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Rad'ek" <a...@p...fm> writes:

    > reklamacja byla przeprowadzona dla celow testowych
    > kwota transakcji bardzo niska

    Czyli tylko wykroczenie, a nie przestepstwo? Ech...
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator