    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obligacje PKO/CS - co robic?
    Date: Tue, 21 Oct 2003 21:50:22 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@ai195.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Leon Ziu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bn40mc$qjo$1@news.onet.pl

    > Powaznie? Prosze pozostalych grupowiczow o zabranie glosu w tej
    > sprawie.

    Powaznie .. to ci nikt wiazacej porady nie da.. Rownie dobrze moze
    ci sie udac "odkuc" wytrzymujac jeszcze pare dni jak i straty moga
    sie ostro poglebic to tego stopnia ze na ich odrobienie sporo bys
    musial czekac .. Sytuacja na gieldzie jest na tyle niestabilna ze
    trudno cokowliek przewidywac ..

    Ja bym osobiscie ograniczal straty .. tj "wyszedl" z funduszu, ale
    pare dni temu.. teraz juz jest "po herbacie" .. Rownie dobrze kolo
    tego poziomu gielda moze sie "zatrzymac" i fluktuowac jak poleciec
    dalej ostro w dol..

    PS. Sorry za niezbyt skladna odpowiedz, ale mnie chyba(?) grypa
    dopadla.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.