    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT - ZUS
    Date: Tue, 24 Feb 2004 23:11:34 +0100

    Tue, 24 Feb 2004 18:08:05 +0100, na pl.biznes.banki, Slawek Kos w
    wiadomości <news:c1g0de$dtr$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie, nie uwazam by ten kto tak odpowiada byl zdrowy i normalny.
    > Albo nie mowi prawdy (jesli tak to niech placi od 1200zl) albo mowi prawde i
    > powinien sie rozejrzec za posada konserwatora powierzchni plaskich bo na
    > swoim biznesie sie nie zna. I koniecznosc oplacania skladek od 1200zl moze
    > taka decyzje przyspieszyc wiec jest znowu uzasadniona...;-)

    I właśnie dzięki takiemu sposobowi myślenia mamy 20-procentowe
    bezrobocie z dużymi szansami na jego dalszy wzrost, a także najwyższy na
    świecie odsetek rencistów.
    A wracając do pomysłu podniesienia podstawy ubezpieczenia, to kojarzy mi
    się to jednoznacznie z systemem argentyńskim, tyle tylko, że w
    dziedzinie ubezpieczeń społecznych. Bo jeśli ktoś płaci wyższą składkę,
    to będzie mu sie należała także wyższa emerytura - ale o tym autorzy
    projektu już nic nie wspominają. Dla nich liczy się tylko kasa w chwili
    obecnej, a skąd za 10 lat weźmie forsę na emerytury następny rząd, to im
    już całkowicie jest obojętne - to już nie będzie ich problem.

    > robi
    >
    > VAT odprowadza do US a od choroby mozna sie ubezpieczyc.
    > Jeszcze jakies porady potrzebne?

    Proponuję, żebyś najpierw spróbował prowadzenia DG, a potem na sobie
    samym wypróbował te rady.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj