  • 11. Data: 2002-06-23 23:23:07
    Temat: Re: [OT]Re: To jaki bank obrzuca jajkami??? :)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Salpeter" <a...@a...com> writes:

    > Jednak nowy podmiot (stocznia) ma być państwowy, pieniądze mają być z banków
    > w postaci kredytów - tym razem lepiej zabezpieczonych i kontrolowanych.

    To fatalnie. Wszystko co panstwowe jest zle.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 12. Data: 2002-06-26 18:18:47
    Od: c...@i...pl

    On 24 Jun 2002 01:23:07 +0200, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >To fatalnie. Wszystko co panstwowe jest zle.

    Bzdura. To że państwowe firmy są przeciętnie mniej wydajne niż
    prywatne nie oznacza jeszcze, że _wszystkie_ państwowe firmy są do
    bani. Aczkolwiek skutecznie zaszczepiono tą myśl w naszym kraju - no
    ale im gorsze państwowe, tym taniej to można było kupić...

  • 13. Data: 2002-06-27 05:48:21
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > To ja mam pomysl. A gdyby tak znacjonalizować wszystkie firmy, nie
    > byłoby problemów że któraś nie ma gwarancji, mogłyby brać kredytów do
    > woli. Nakręciłoby się koniunkturę że szok.A my wszyscy mielibyśmy
    > gwarancję zatrudnienia. Bo z państwowego nie tak łatwo wylecieć. A
    > pensje wypłacałoby państwo (ile by tam uznało).
> [...]

    To juz też było przerabiane, system tez upadł.
    pzdr