  • Data: 2016-10-27 10:19:07
    Temat: Re: [OT] Re: Podział BPH - nowe adresy stron
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK, to był po prostu błąd ortograficzny.
    Powinno być napisane "tak że" - takie połącznie wyrazów, a nie pojedynczy wyraz,
    oznaczają "więc".
    Cóż, czasem nie tak łatwo się domyślić, co autor miał na myśli, jeśli tą myśl błędnie
    zapisał, ale jak się tak temu zdaniu przyglądam, to naprawdę bardzo ciężko wbić w
    kontekst treść, jaką mu przypisałeś - ale to pewnie dlatego, że ja wiem, co chciałem
    powiedzieć.