  • 11. Data: 2004-09-19 15:15:38
    Temat: Re: [OT]Re: Kredyt studencki - pytanie do znawców tematu
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    WAM napisał:
    > Hmmmm... Hmmmmm... Tak to jest jak sie nie kontroluje instalacji
    > systemu :) Ktos mi to dorzucil najwyrazniej... Usunalem bo
    > niepotrzebne :) ale dalej nie dziala male Ł. duże bez problemow.

    No to pytanie #2 - Czy nie masz przypadkiem laptopa (IBM)?

    K.

  • 12. Data: 2004-09-19 17:17:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Sep 2004 17:15:38 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> wrote:

    >No to pytanie #2 - Czy nie masz przypadkiem laptopa (IBM)?
    nie :) małe ł moge osiagnac tylko przez shitf + ~,l :((
    a duże bez problemów :(

    ŁŁŁŁ
    llll :(

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 13. Data: 2004-09-19 18:15:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    WAM napisał:
    > nie :) małe ł moge osiagnac tylko przez shitf + ~,l :((
    > a duże bez problemów :(
    >
    > ŁŁŁŁ
    > llll :(

    Jedyne co przychodzi mi do głowy to:

    a) masz przpisany skrót klawiaturowy alt + l (np. do jakiegoś programu w
    zasobniku systemowym [tray] - ten problem wystepuje szczególnie z
    programami sterującymi ustawieniami kart graficznych. Sprawdź czy jakiś
    inny program, którego używasz nie korzysta z tego skrótu)

    b) masz na płycie głownej chipset Intela - poczytaj o tym tu:
    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl
    ;813687

    K.

  • 14. Data: 2004-09-19 19:14:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Sep 2004 20:15:14 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> wrote:

    >b) masz na płycie głownej chipset Intela - poczytaj o tym tu:
    >http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;p
    l;813687
    OK, pomoglo, wylaczylem hotkeys. Dziwne bo w konfigu karty nie bylo
    takiego skrotu jak alt+l ustawionego - a jednak jak sie wylaczylo je
    to juz działłłłłłłła :)

    Dziękuję :)

    łłłł
    ŁŁŁŁ

    ;)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 15. Data: 2004-09-19 20:20:44
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    WAM napisał:

    pl;813687

    > OK, pomoglo, wylaczylem hotkeys. Dziwne bo w konfigu karty nie bylo
    > takiego skrotu jak alt+l ustawionego - a jednak jak sie wylaczylo je
    > to juz działłłłłłłła :)

    Niemazaco. Groszowe końcówki z przelwów przychodzących przesyłaj na
    konto nr... ;-)

    Pozdrawiam,

    Krystian